Bjørn B Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Nå er vel gjerne KoenisisisiEGG som merke et merke som ikke nødvendigvis går under uttrykket; All pr er god pr. De selger jo biler til veldig rike mennesker, mennesker som gjerne ikke vil bli satt i bås med Tommy Sharif. Må huske på at Egget ikke er en bil som det blir solgt store kvanta av, men er en bil som en begrenset menge mennesker i verden har råd til.... Tommy Sharif har nok tjent gode penger på den, og jeg skjønner godt at fabrikken vil kjøpe den tilbake, da de må selge flere enn en bil for å kunne levere svarte tall, og ikke røde... Just my two cents...
Lien Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Ja han fikk jo kjøre bilen i 3 (?) uker gjorde han ikke? Mange gir Sharif mye kritikk, men jeg syntes han er tøff jeg!
skillbill Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Tåpelig av et såpass nytt merke som Koenigsegg og operere sånt. Greit at Ferrari gjør sånt, men det er faktisk noe ganske annet. Synes ikke Koenigsegg har "respekt" nok enda til å hærse sånn med kundene sine på den måten, selv om CCX sikkert er et råskinn av en bil Her sier jeg meg enig
Lars89 Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Uten skilter er ikke CCX`en verdt 7,5 mill, men 4,7 mill. "Merkelig" nok er avgiften og momsen på 2,3 mill. 500K til overs med andre ord. At noen tjener penger på lettlurte rikinger som betaler hva som helst er det liten tvil om.
Hylland Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Trur nok ikkje dei 500.000kronene er penger som blir lurt ut av rikingene.. Er nok du som har rekna feil tenke eg...
kilronan Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Altså, mister Sharif bestemmer seg for å kjøpe en bil til 7,5 millioner kroner for å ha som dekorasjon i dekkbutikken sin. Han stiller til og med opp hos Skavlan for å skryte av bilen. Så setter han seg inn i bilen for å prøvekjøre den og kræsjer i første sving. Så tilbyr han en av verdens beste sjåfører 100.000 dollar (like mye penger som han donerte til de fattige hos Skavlan) for å en kappkjøring. Alle begynner å skjønne at denne Sharif er en litt snål type. Så antyder media at Köenigsegg-eier Eker har bedt Sharif om å vennligst selge bilen. Logisk nok for de fleste med litt kompetanse innen markedsføring. Men Sharif har selvfølgelig verdens mest logiske forklaring; "Jeg valgte å selge bilen fordi denne bilen ikke har noe på norske veier å gjøre om vinteren, og til neste år kommer det en ny og bedre utgave"
Hylland Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Kan jo se det om han kjøper en ny en til neste år
Fredrik Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Kan jo se det om han kjøper en ny en til neste år Trolig får han ikke kjøpt et egg... iom. at eggeprodusenten nå ikke vil assosieres med Tommy. Det er heller ikke hvem som helst som får lov til å kjøpe de råeste Ferrariene... man blir invitert til å kjøpe en. Eggebilene henvender seg til de samme kundene og dermed er det heller ikke så merkelig at eggeprodusenten gjør den samme fidusen. Tommy er ute i kulden... og overlever neppe sosialt i Norges jetsetmiljø...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg tror han aldri hadde til hensikt å kjøpe bilen, men lage PR. Samarbeid med fabrikken i Sverige og Tommy er min teori. De låner ut bilen i 3 uker og han eksponerer den maks for pressen. GRATIS Greit at Sharif har mye penger , men svært få personer kan bla opp 7.5 mill for en bil.
Fredrik Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Jeg tror han aldri hadde til hensikt å kjøpe bilen, men lage PR. Samarbeid med fabrikken i Sverige og Tommy er min teori. De låner ut bilen i 3 uker og han eksponerer den maks for pressen. GRATIS Greit at Sharif har mye penger , men svært få personer kan bla opp 7.5 mill for en bil. Det er nok temmelig mange i Norge som etterhvert kan kjøpe slike dyre biler, men noe helt annet er om de gjør det. I mange miljøer er ikke biler som Koenigsegg sosialt akseptert... og det hjelper helt sikkert ikke på bilmerkets image i disse miljøene at folk som Vollevik og Tommy forbindes med bilmerket. I denne sammenheng er ikke all PR god PR... diskresjon og en sofistikert stil betyr mer og mer... no offence...
Kjetil Sømme Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er godt noen av oss enda er politisk ukorrekte da
Fredrik Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er godt noen av oss enda er politisk ukorrekte da Det er jeg helt enig i, men det er ikke like enkelt når man bryter sosiale kodekser på veien opp og frem. Andedammen Norge er ikke stor nok til alle personlige stilarter og hakkeordenen setter de fleste relativt hurtig på plass.
Kjetil Sømme Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Andedammen Norge er ikke stor nok til alle personlige stilarter og hakkeordenen setter de fleste relativt hurtig på plass. Ja, også Janteloven selvsagt da! Enda godt jeg ikke er kjendis, jeg hadde vel gitt uttalelser til sladrepressen som hadde vært så sinnsvake at de ikke hadde kunnet trykke dem
Ron Jeremy Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Kan jo se det om han kjøper en ny en til neste år Trolig får han ikke kjøpt et egg... iom. at eggeprodusenten nå ikke vil assosieres med Tommy. Det er heller ikke hvem som helst som får lov til å kjøpe de råeste Ferrariene... man blir invitert til å kjøpe en. Eggebilene henvender seg til de samme kundene og dermed er det heller ikke så merkelig at eggeprodusenten gjør den samme fidusen. Tommy er ute i kulden... og overlever neppe sosialt i Norges jetsetmiljø... Glimrende resonert!
Saltkjelen Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Ja han fikk jo kjøre bilen i 3 (?) uker gjorde han ikke? Mange gir Sharif mye kritikk, men jeg syntes han er tøff jeg! Sharif fortjener virkelig all kritikk og jeg håper han leser dette innlegget her. Makan til useriøs fyr skal man lete lenge etter. Jeg har en kamerat som jobbet hos sharif en liten stund og han fikk aldri penger av å jobbe hos han - til slutt måtte han hente ut felger og dekk for det sharif skyldte han. En annen episode vil jeg ikke gå noe særlig inn på, men dette er absolutt ikke positivt for han og dekksjappa... Felger og dekk klarer han heller ikke å skaffe og ringer heller aldri kundene som han lover.. Aldri om jeg handler felger og dekk hos Sharif. Støtter ikke sleipe og useriøse folk..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå