Torek Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Har rett og slett ikke peiling. Et eller annet med både motor, komfort og fett design, i hvertfall. Hadde ikke orket å kjøre så langt en ukomfortabel banebil. da er lotus exige 240r bilen for deg
Werther Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Porsche 911 ville nok ikke vært det beste valget mtp at de fleste bilene kun har 60 liters bensintank, og det fører til altfor mange tankstopp. Dette ble også tatt opp i en nybiltest av 996 Turbo da spesielt den bruker mye bensin... Hvis noen har sett filmen Cannonball Run - i den Dodge-Ambulansen (som også ble brukt i virkelighetens race) var det montert en ekstra bensintank nettopp for å slippe stopp stadig vekk. Sannsynligvis ville nok en ny og rask turbodieselbil fra MB/BMW/Audi med to sjåfører være det mest effektive, men ville nok valgt en Ferrari 550 Maranello selv hvis dette skulle blitt en problemstilling...
Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Jeg ville uten tvil ha kjørt en E60 M5 eller en E34 Alpina B10 4,0! Hadde jeg kjørt M5en så skulle den ha hatt et eneste stort Norsk flagg i bakruta, slik at de andre ser hvilken nasjon de blir forbikjørt av Så skulle vi ha hatt Vikinghjelmer på!hehe Hadde kanskje droppa den siste der! Selve sjefsbilen hadde jo vært en Bentley Continental GT, men i en sånn bil så passer det dårlig med Norske flagg og vikinghjelmer synes jeg! Bentley har fått kjørt ryktet sitt som anstendig bilprodusent hardt nok fra førav pga Narkorappere, alkoholiserte fotballstjerner og Paris Hilton sin rosa Continental. Så skulle på toppen av det hele komme neon nyrike tullinger av noen Nordmenn med lusekofter, vikinghjelm på hode og Norske flagg å ødelegge enda mer Nei en M5 hadde passa meg ypperlig til en slik aktivitet, god å kjøre og går som bare juling
Lars89 Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Ingen tvil... Driftsikkerhet som en M5 og går som et uvær...
bad_ip Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Ser mange hadde valgt ferrari. Er det ikke litt vel ukomfortabelt med så mye kjøring over lang tid? For min del måtte det blitt noe midt i mellom. Stor motor, god komfort, god plass. e61 m5 med pustehjelp kanskje.
Torek Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 JEG synes at det er overraskende mange som er så opptatt av komfort. Blæh.
Rabies Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Red victor one 2200hk, 0-100 1 sek. Komfort som en av de gamle trestolene fra barneskolen Edit: Eventuellt denne her
Nagin Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Red victor one 2200hk, 0-100 1 sek. Komfort som en av de gamle trestolene fra barneskolen litt vilt att det der jævelskapet der har skilt
Rabies Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Hehe, kanskje bare putta motoren i Peugeot partner firmabilen min og skremt fletta av alle ved startstreken
bmwZ Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Ferrari 599GTO Slenger meg med her, Ferrari 599 GTO må være den ultimate bilen å bruke i Gumball. Rask, komfortabel og utrolig pen
Zibiri Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Ferrari 599GTO Slenger meg med her, Ferrari 599 GTO må være den ultimate bilen å bruke i Gumball. Rask, komfortabel og utrolig pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå