B.E.E. Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Som topic sier, hvilken felg gjør seg best på en E-36. Bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Kommer an på smaken til eieren det. Hva synes DU er pent? Det er det som gjelder. Ikke hva andre synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Kommer an på smaken til eieren det.Hva synes DU er pent? Det er det som gjelder. Ikke hva andre synes. Avgjort, men nå er det jo slik at Mr. Stream faktisk ønsker å høre vår mening... så da foreslår jeg klassiske Alpinafelger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Hartge Classic eller AC Schnitzer...gjerne replica utgaven da originalt er svindyrt. Det er felger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Hamann PG3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 De felgene jeg hadde på min forrige bil synes jeg kler e36 godt. M contour. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Alpina kler ikke E36. Alpina E36'en der ser iallefall ikke bra ut. Bare sidelistene er nok til å ødelegge hele bilen. ACS Type3 i 18" ser best ut på E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 De felgene jeg hadde på min forrige bil synes jeg kler e36 godt.M contour. Det er i alle fall mine favoritter når det gjelder originale BMWhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 En av mine favoritter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Brock B1, Ac Schnitzer type II og III, Scmidt VN-Line, M contour 23... osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Alpina kler ikke E36. Alpina E36'en der ser iallefall ikke bra ut. Bare sidelistene er nok til å ødelegge hele bilen. Hehehe... sidelistene burde ha vært av den brede typen ja, men det er vel også omtrent det eneste som mangler på en Alpina E36 B8 4,6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 Enig med Bjørn her, men skal du ha større felger, så synes jeg AEZ SimasX er fine, slik som de jeg hadde på cab'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2006 En av mine favoritter:) Fint! Veldig fint!!! men hvilken felge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 15, 2006 Share Skrevet Oktober 15, 2006 OZ Futura. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå