Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe. Jeg skal bygge motor til bilen i vinter. Vi snakker M50B25 som blir stroka til 2.8L, samt turbolada. Tenkte på 400hk på hjula. Skal du ha dette i en E34? ! Rått. Grenser selv til Løvenstad og kunne godt tenkt meg å sett når du blir ferdig.. Jeg for min del skal ikke annet enn å montere tåkelysene i nærmeste framtid og evt. sette på noen andre godbiter, men det krever litt "planlegging" før jeg går ut på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg skal komme gjennom vinteren uten å skade meg eller bilen. Iløpet av vinteren skal jeg spare til rustfjerning og kanskje litt lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Skal få montert på håndbrekk på en luftsylinder i bilcrossbilen:) sånn att jeg kan holde bilen på gass i starten og bare sleppe av brekket;) samt mere sladdetrening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg har som mål å ikke sladde i en fjellvegg denne vinteren som i fjor..hehe og spare penger som delvis skal gå i 535 rallycrossprosjektet mitt, den bilen skal bli klar til første løp i april neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke så mye spennende. Oppshining av kanaler på e34 er igang (riktignok ikke vinterprosjekt enda). Ellers bytte en bærekule og montere stålomspunnede bremseslanger på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Siden jeg er student fant jeg ut å bygge e36 m3 coupe/cab ble for dyrt, så nå driver jeg å forsker på E30 med 745 motor... men jeg vil ha 3.4L'eren evt. og den finns jo ikke overalt. Noen som vet om en i brukbar stand? Viss det er noen som har noen gode ideer på et billig prosjekt (ikke for stor bil) som bringern mer enn 300hk ish så si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg skal bygge bilen komplett om til M3 eller alpina 3,2. Alt skal skiftes. skal i tillegg sette inn nytt interiør, skaffe nye felger og dekk, få tatt en tectyl behandling og fohåpentligvis bli ferdig før snøen forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg skal overhale rallycross bilen min i vinter. Og kanskje begynne å bygge ny garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Skal vel forhåpentligvis få dette skrapet til å starte, håper nå på en 300ponnier. Vinner jeg i lotto så kaster jeg vel på rustsveis, lakk noen nye fangere etc også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg skal bygge bilen komplett om til M3 eller alpina 3,2. Alt skal skiftes. skal i tillegg sette inn nytt interiør, skaffe nye felger og dekk, få tatt en tectyl behandling og fohåpentligvis bli ferdig før snøen forsvinner åhh, det gleder jeg meg til å se. hvilket karosseri har du egentli? 4 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg skal bygge om min 318 til 320 i løpet av vinteren. Går for bortimot 150 illsinte hester Må vel prøve å få bytta ene kanalen på bilen også. Forhåpentligvis så får jeg tatt service på byggtørken min snart så jeg slipper å fryse i vinter. Et gammelt Kokoverk på 80kw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg skal bygge bilen komplett om til M3 eller alpina 3,2. Alt skal skiftes. skal i tillegg sette inn nytt interiør, skaffe nye felger og dekk, få tatt en tectyl behandling og fohåpentligvis bli ferdig før snøen forsvinner åhh, det gleder jeg meg til å se. hvilket karosseri har du egentli? 4 dørs? Nope, Coupè Gleder meg til å komme i gang med prosjektet, kommer sikkert til å legge ut bilder etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Skru av antispinn og ESP Nays Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 jeg har gidd meg ut på motorbytte. brukte godt over ei mnd lønn på d (lærlinglønn ja ) men uansett dette blir jo såklart førsteprioritet nå da. ellers har jeg fått meg m-tech baklykter,hvite blinkers og forhåpentligvis m-tech lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 "316"-vogna skal bli en god del lettere, og få en god del mer power. Og en masse nye dekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå