Gå til innhold

fortell om ditt vinterprosjekt

compact
 Share

Anbefalte innlegg

hehe. Jeg skal bygge motor til bilen i vinter. Vi snakker M50B25 som blir stroka til 2.8L, samt turbolada. Tenkte på 400hk på hjula.

Skal du ha dette i en E34? :o ! Rått. Grenser selv til Løvenstad og kunne godt tenkt meg å sett når du blir ferdig.. :)

Jeg for min del skal ikke annet enn å montere tåkelysene i nærmeste framtid og evt. sette på noen andre godbiter, men det krever litt "planlegging" før jeg går ut på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er student fant jeg ut å bygge e36 m3 coupe/cab ble for dyrt, så nå driver jeg å forsker på E30 med 745 motor... men jeg vil ha 3.4L'eren evt. og den finns jo ikke overalt.

Noen som vet om en i brukbar stand?

Viss det er noen som har noen gode ideer på et billig prosjekt (ikke for stor bil) som bringern mer enn 300hk ish så si i fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bygge bilen komplett om til M3 eller alpina 3,2. Alt skal skiftes. skal i tillegg sette inn nytt interiør, skaffe nye felger og dekk, få tatt en tectyl behandling og fohåpentligvis bli ferdig før snøen forsvinner :D

åhh, det gleder jeg meg til å se. hvilket karosseri har du egentli? 4 dørs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bygge om min 318 til 320 i løpet av vinteren. Går for bortimot 150 illsinte hester :) Må vel prøve å få bytta ene kanalen på bilen også.

Forhåpentligvis så får jeg tatt service på byggtørken min snart så jeg slipper å fryse i vinter. Et gammelt Kokoverk på 80kw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bygge bilen komplett om til M3 eller alpina 3,2. Alt skal skiftes. skal i tillegg sette inn nytt interiør, skaffe nye felger og dekk, få tatt en tectyl behandling og fohåpentligvis bli ferdig før snøen forsvinner :D

åhh, det gleder jeg meg til å se. hvilket karosseri har du egentli? 4 dørs?

Nope, Coupè :D Gleder meg til å komme i gang med prosjektet, kommer sikkert til å legge ut bilder etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gidd meg ut på motorbytte. brukte godt over ei mnd lønn på d (lærlinglønn ja :oops: ) men uansett dette blir jo såklart førsteprioritet nå da. ellers har jeg fått meg m-tech baklykter,hvite blinkers og forhåpentligvis m-tech lister 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...