Gå til innhold

Offisielle bilder og film av nye 3-serie cabriolet

Share

Anbefalte innlegg

Til de av dere som hetser denne, har dere sett denne live?

For det er en ganske annen opplevelse!

Syns nesten det er sjokkerne å høre at E92/93 er stygg...

Håper det ikke er smålighet som missunelse som står bak disse ytringene.

:?

Men audi eksosen og rompa sliter jeg med fortsatt..

E21 323i, hadde denne lenge før en Auda...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm at ingen moderatorer tar til vett å fjærner pisset som skrives her, er jo et Forum for folk som elsker dette merket!! synd man må lese om Audi piss og at BMW modeller er stygge osv.. jeg er ganske ny her ja, men har lest om mye negativt og unødvendig piss (kritikk) fra enkelte ....

har man negative ting å skrive om BMW'r så er du på feil Forum??? trodde jeg intill nå..

er nok av andre forumer på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oea_69 Dette er ett diskusjonsforum, og selv om man liker BMW, så betyr ikke det att man liker alt de lager. :wink: Hver sin smak..

Jeg er enig med M3cab om at folk bør vente til de ser denne i vikeligheten. Den nye coupe`n syntest jeg er finere i virkeligheten enn på bilder, og den er i tillegg veldig god å kjøre. Jeg kommer garantert til å ha en slik om noen år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm at ingen moderatorer tar til vett å fjærner pisset som skrives her, er jo et Forum for folk som elsker dette merket!! synd man må lese om Audi piss og at BMW modeller er stygge osv.. jeg er ganske ny her ja, men har lest om mye negativt og unødvendig piss (kritikk) fra enkelte ....

har man negative ting å skrive om BMW'r så er du på feil Forum??? trodde jeg intill nå..

er nok av andre forumer på nettet..

Hva er feil med å kritisere når det er noe man ikke liker?

Skal vi alle bare være nikkedokker og ja mennesker her på bimmers?

Jeg er en ekte BMW entusiast, og det finnes ikke andre biler for meg, men jeg har da likevel mine egene oppfatninger og meninger som jeg deler med andre.

Om det er avgudsdyrkelse av BMW du er ute etter er det kanskje DU som har kommet til feil forum. (ikke vondt ment)

Jeg synes den nye treeren er kjempe fin. Var senest å så på en 325i coupe hos sulland i dag og jeg synes den var virkelig nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok såpass :) for meg er det som å banne i kirka!!! ;)

Når BMW (BMW) først har fått frem en ny modell, så er det et stykke kunstverk!! beundre den i stedet for å sammenligne med Audi (VAG) og Saab (GM) :) BMW er ekte vet dere!! rrrrespekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av dere som hetser denne, har dere sett denne live?

For det er en ganske annen opplevelse!

Syns nesten det er sjokkerne å høre at E92/93 er stygg...

Håper det ikke er smålighet som missunelse som står bak disse ytringene.

Hvem har sagt at den er stygg?

hmm at ingen moderatorer tar til vett å fjærner pisset som skrives her, er jo et Forum for folk som elsker dette merket!! synd man må lese om Audi piss og at BMW modeller er stygge osv..

Hvem har sagt at den er stygg?

..jeg er ganske ny her ja, men har lest om mye negativt og unødvendig piss (kritikk) fra enkelte ....

Hva er vitsen med et diskusjonsforum dersom alle er enige?

har man negative ting å skrive om BMW'r så er du på feil Forum??? trodde jeg intill nå.. er nok av andre forumer på nettet..

Jeg har ingenting i mot BMW generelt, men det er jo ikke forbudt å ha et litt nyansert syn på saker og ting. BMW er ingen religion og dette er ingen kirke.

ok såpass :) for meg er det som å banne i kirka!!! ;)

Når BMW (BMW) først har fått frem en ny modell, så er det et stykke kunstverk!! beundre den i stedet for å sammenligne med Audi (VAG) og Saab (GM) :) BMW er ekte vet dere!! rrrrespekt!!

Ok, rolig nå. BMW er faktisk bare en bil som alle andre biler. Noen er usannsylig pene, mens noen er mindre pene. Det må det være lov til å si. BMW er heller ikke de eneste som lager pene biler som kan kjøre fort i svinger. Og BMW-eiere må i hvertfall ikke inbille seg at de befinner seg på et høyere intellektuellt nivå kun i kraft av at de har en BMW i garasjen. Som nevnt over så kan det være en fordel å prøve å være litt nyansert og ydmyk. Man kommer ofte mye lenger her i verden på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja kilronan .. da setter jeg dine meninger som referanse her.. da sier vi at denne modellen er mindre pen, ser ut som en SAAB og har påmontert Audi potter ... :D

bimmers.no .. hmm høres ut som et forum for BMW'r .. kjøpte min første BMW på 80 tallet og har hatt så og si alle E21 modellene som er gitt ut, nesten alle E30, en drøss med E23'r og E36'r, en E24 E32 og E46 pluss 2002Ti .. totalt ca 80 BMW'r ... trodde dette forumet var for die hard BMW folk, en plass man kan møte likesinnede ;) hehe (høres ut som sipping dette, kanskje det er det også!?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, men selv kunne jeg tenkt meg å se denne med stofftak. Med stofftaket har man to valgmuligheter og det er stofftaket og hard-top. Med dette taket er det jo absolutt ingen bagasjeplass når caben er tatt ned - Men for all del, en nydelig cabriolet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja kilronan .. da setter jeg dine meninger som referanse her.. da sier vi at denne modellen er mindre pen, ser ut som en SAAB og har påmontert Audi potter ... :D

Mine meninger er presis hva de er; mine meninger. Og du trenger ikke bli sur fordi ikke alle mener akkurat det samme som deg.

bimmers.no .. hmm høres ut som et forum for BMW'r .. kjøpte min første BMW på 80 tallet og har hatt så og si alle E21 modellene som er gitt ut, nesten alle E30, en drøss med E23'r og E36'r, en E24 E32 og E46 pluss 2002Ti .. totalt ca 80 BMW'r ... trodde dette forumet var for die hard BMW folk, en plass man kan møte likesinnede ;) hehe (høres ut som sipping dette, kanskje det er det også!?) :)

Jeg har ikke pugget reglene for forumet, men jeg går ut i fra at det er et forum for allet typer bmw-eiere. Ikke bare dem som har hatt 80 stykker og synes alt BMW foretar seg er 'helt rått'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pugget reglene for forumet, men jeg går ut i fra at det er et forum for allet typer bmw-eiere. Ikke bare dem som har hatt 80 stykker og synes alt BMW foretar seg er 'helt rått'.

Slik forstår jeg "reglene" her inne også... og man kan til og med mene at både Audi og Mercedes-Benz bygger fine biler. Personlig liker jeg ikke E53, E65 og E83. E60/61 er jeg stadig skeptisk til selvom den langsomt blir bedre, men like fin som E39 blir den aldri. E85 er en designtriumf for Banglemann, mens E87 kunne ha vært mer interessant. E90/91/92/93 blir bare mer og mer gjennomført for hver modell som kommer... og jeg begynner å bli alvorlig sugen på en E91. Den nye varianten av N42B20 motoren virker interessant. Et lettere og mer effektiv alternativ til M54B22 motoren... og at den ikke er en rekkesekser skal jeg klare å leve med... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachmentqh1.jpg

bmw3convertible1qr9.jpg

Jeg synes den ser veldig bra ut til å være fra den nye design-serien, -er faktisk kanskje litt imponert.

Synes alle BMWs cab'er med ståltak (hard-top) er usedvanlig fine til å være cabrioleter (kan være fordi jeg ikke er så begeistret for stofftak :? ). Litt synd de ikke er kom med det på E36 og E46.

Jeg vil tro metalltaket utvider kundegruppen også...

Synes til og med de omdiskuterte baklyktene var fine selvom de er myke i linjene i forhold til fronten og E60/E90.

:)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...