Gå til innhold

Offisielle bilder og film av nye 3-serie cabriolet

Share

Anbefalte innlegg

Herlige bilder av den nye flotte cab'n 8) . Når det gjelder eksosen, så burde pottene vært lenger ut på sidene. Da tror jeg flere hadde tenkt E21 i forhold til Audi.

Nydelig, men selv kunne jeg tenkt meg å se denne med stofftak.

Jeg er ikke helt oppdatert, men leveres denne med stofftak :?: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herlige bilder av den nye flotte cab'n 8) . Når det gjelder eksosen, så burde pottene vært lenger ut på sidene. Da tror jeg flere hadde tenkt E21 i forhold til Audi.

Pottene lenger ut til sidene ?... :? ... Jeg mener at de burde vært samlet mer eller mindre i midten... :lol: ... Jeg er selvfølgelig klar over at vi snakker om en 3-serie, men "potteløsningen" på E24 og E28 er uten tvil den mest originale og klassiske for BMW... :wink:

00162.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pottene lenger ut til sidene ?... :? ... Jeg mener at de burde vært samlet mer eller mindre i midten... :lol: ... Jeg er selvfølgelig klar over at vi snakker om en 3-serie, men "potteløsningen" på E24 og E28 er uten tvil den mest originale og klassiske for BMW... :wink:

Er så enig med deg Fredrik. Men siden BMW har bestemt seg for denne løsningen, så mener jeg at lenger ut på hver side hadde sett best ut :wink: .

Og T.A.S, takk for info :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baken ser litt rotete ut syns jeg. 3-serie cab er jo jentebilen E46 cab car. En venninne av meg fikk faktisk en E46 cab i bursdagsgave for noen år siden. Ett godt alternativ til en SUV for husfruen....

Som de andre 3-seriene er dette en relativt fin bil, men jeg savner at den var enda mer radikal mht design. Syns egentlig alle 3-seriene(E90 and so on) var ett lite skritt i feil retning. De nye, syke og eksperimentelle formene som kom i kjølevannet av E65 har forsvunnet litt, og BMW safer kanskje litt mye med designet de nå fører ?

En ting jeg er sikker på er at denne bilen kommer til å selge mye, også i norge med en hyggelig liten 4-pot diesel.

Er det virkelig inen andre her på forumet som syns denne bilen ser litt vel "normal" ut ? Hyggelig at folk liker det de ser, men det er jo lov å ha ett litt mer nyansert mening rundt det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baken ser litt rotete ut syns jeg. 3-serie cab er jo jentebilen E46 cab car. En venninne av meg fikk faktisk en E46 cab i bursdagsgave for noen år siden. Ett godt alternativ til en SUV for husfruen....

Som de andre 3-seriene er dette en relativt fin bil, men jeg savner at den var enda mer radikal mht design. Syns egentlig alle 3-seriene(E90 and so on) var ett lite skritt i feil retning. De nye, syke og eksperimentelle formene som kom i kjølevannet av E65 har forsvunnet litt, og BMW safer kanskje litt mye med designet de nå fører ?

En ting jeg er sikker på er at denne bilen kommer til å selge mye, også i norge med en hyggelig liten 4-pot diesel.

Er det virkelig inen andre her på forumet som syns denne bilen ser litt vel "normal" ut ? Hyggelig at folk liker det de ser, men det er jo lov å ha ett litt mer nyansert mening rundt det hele.

Kjøpegruppen for fireseters Coupe´er og Cab´er er konservativ. Ergo har ikke BMW utfordret tyngdeloven når det gjelder E92/93. BMW fikk jo som kjent mye pepper for E65 da den kom på markedet... nettopp fordi den var for avantgarde i forhold til kjøpegruppen. Dagens versjon er derfor mer konservativ. Jeg liker den designpolitikken BMW har i dag etter at Banglemann først skapte en designrevolusjon, men at ting nå ser ut til å falle på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ETT stort fremskritt fra e46: Brukbare koppholdere! (Kanskje også som standard? Eller tar jeg i nå?) :wink:

Synes denne var pen, men 3-serie coupeene har alltid vært lekrere enn cabene, også i dette tilfellet. Coupeen har et utslåelig design på overgangen tak - bagasjerom. (tenker da også på e46). Linjene blir ikke så oppstykket som på caben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...