Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Herlige bilder av den nye flotte cab'n . Når det gjelder eksosen, så burde pottene vært lenger ut på sidene. Da tror jeg flere hadde tenkt E21 i forhold til Audi. Nydelig, men selv kunne jeg tenkt meg å se denne med stofftak. Jeg er ikke helt oppdatert, men leveres denne med stofftak . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Nei, E93 leveres (desverre) ikke med stofftak. Hva med å kunne velge? - Stofftak eller "nedfellbar-hardtop"..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Herlige bilder av den nye flotte cab'n . Når det gjelder eksosen, så burde pottene vært lenger ut på sidene. Da tror jeg flere hadde tenkt E21 i forhold til Audi. Pottene lenger ut til sidene ?... ... Jeg mener at de burde vært samlet mer eller mindre i midten... ... Jeg er selvfølgelig klar over at vi snakker om en 3-serie, men "potteløsningen" på E24 og E28 er uten tvil den mest originale og klassiske for BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Pottene lenger ut til sidene ?... ... Jeg mener at de burde vært samlet mer eller mindre i midten... ... Jeg er selvfølgelig klar over at vi snakker om en 3-serie, men "potteløsningen" på E24 og E28 er uten tvil den mest originale og klassiske for BMW... Er så enig med deg Fredrik. Men siden BMW har bestemt seg for denne løsningen, så mener jeg at lenger ut på hver side hadde sett best ut . Og T.A.S, takk for info . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Her er det bare å begynne å spare! For en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Baken ser litt rotete ut syns jeg. 3-serie cab er jo jentebilen E46 cab car. En venninne av meg fikk faktisk en E46 cab i bursdagsgave for noen år siden. Ett godt alternativ til en SUV for husfruen.... Som de andre 3-seriene er dette en relativt fin bil, men jeg savner at den var enda mer radikal mht design. Syns egentlig alle 3-seriene(E90 and so on) var ett lite skritt i feil retning. De nye, syke og eksperimentelle formene som kom i kjølevannet av E65 har forsvunnet litt, og BMW safer kanskje litt mye med designet de nå fører ? En ting jeg er sikker på er at denne bilen kommer til å selge mye, også i norge med en hyggelig liten 4-pot diesel. Er det virkelig inen andre her på forumet som syns denne bilen ser litt vel "normal" ut ? Hyggelig at folk liker det de ser, men det er jo lov å ha ett litt mer nyansert mening rundt det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Må si jeg liker den nye 3-er OG 5-er serien mer og mer. Blir ikke flau av å kjøre en slik en om kanskje en 10-15 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Baken ser litt rotete ut syns jeg. 3-serie cab er jo jentebilen E46 cab car. En venninne av meg fikk faktisk en E46 cab i bursdagsgave for noen år siden. Ett godt alternativ til en SUV for husfruen.... Som de andre 3-seriene er dette en relativt fin bil, men jeg savner at den var enda mer radikal mht design. Syns egentlig alle 3-seriene(E90 and so on) var ett lite skritt i feil retning. De nye, syke og eksperimentelle formene som kom i kjølevannet av E65 har forsvunnet litt, og BMW safer kanskje litt mye med designet de nå fører ? En ting jeg er sikker på er at denne bilen kommer til å selge mye, også i norge med en hyggelig liten 4-pot diesel. Er det virkelig inen andre her på forumet som syns denne bilen ser litt vel "normal" ut ? Hyggelig at folk liker det de ser, men det er jo lov å ha ett litt mer nyansert mening rundt det hele. Kjøpegruppen for fireseters Coupe´er og Cab´er er konservativ. Ergo har ikke BMW utfordret tyngdeloven når det gjelder E92/93. BMW fikk jo som kjent mye pepper for E65 da den kom på markedet... nettopp fordi den var for avantgarde i forhold til kjøpegruppen. Dagens versjon er derfor mer konservativ. Jeg liker den designpolitikken BMW har i dag etter at Banglemann først skapte en designrevolusjon, men at ting nå ser ut til å falle på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hvertfall ETT stort fremskritt fra e46: Brukbare koppholdere! (Kanskje også som standard? Eller tar jeg i nå?) Synes denne var pen, men 3-serie coupeene har alltid vært lekrere enn cabene, også i dette tilfellet. Coupeen har et utslåelig design på overgangen tak - bagasjerom. (tenker da også på e46). Linjene blir ikke så oppstykket som på caben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Er det virkelig inen andre her på forumet som syns denne bilen ser litt vel "normal" ut ? Jo, jeg -) Hyggelig at folk liker det de ser, men det er jo lov å ha ett litt mer nyansert mening rundt det hele. Enig -) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Kommer nok noen fete stylingsett. Bare se på Kercher e90. Gjør bilen helrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 ":3dtf3cqs]Hvertfall ETT stort fremskritt fra e46: Brukbare koppholdere! (Kanskje også som standard? Eller tar jeg i nå?) Det er standard på coupe og cab etter hva jeg vet, og ganske fancy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hva faen skal man med koppholdere i en sportsbil som drar over 1G i svingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 BMW cabriolet sportsbil? Nja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Koppholderne er vel til E90 generellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå