Gå til innhold

Offisielle bilder og film av nye 3-serie cabriolet

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener koppholdere er en del av Oppbevaringspakken til 1250kr. Slik er det i alle fall med E91.

"Oppbevaringspakke

- To innfellbare koppholdere i dashbordet

- Oppbevaringsrom på førersiden

- To 12V stikkontakter i midtkonsollen bak

- Oppbevaringsnett på forseteryggene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mye an på hva slags motor du kjøper til bilen. De med større motor får mere utstyr enn de motorsvake - slik er det hvertfall på E60. Koppholdere er standard, bortsett fra modeller som f.eks 520i. Forøvrig støtter jeg at koppholderene til E39 er elendige. Kjør litt kraftig i en sving (eller svingete veier generelt) og de velter i hver eneste sving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppholderene i E60 er heller ikke noe å skryte av. Jalla kvalitetsfølelse. Slarkete hardplast. Ser ut til å kunne gå lett i stykker. Forsåvidt merkelig at det ikke er standard. Og alufelger er vel heller ikke standard (?). Synes det er dårlig av BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppholderene i E60 er heller ikke noe å skryte av. Jalla kvalitetsfølelse. Slarkete hardplast. Ser ut til å kunne gå lett i stykker. Forsåvidt merkelig at det ikke er standard. Og alufelger er vel heller ikke standard (?). Synes det er dårlig av BMW.

Jo, Alu felger er standard på E60 og koppholderene er kraftigforbedret i forhold til E39 hvor flasken datt ut i hver sving. Fordelen her er jo faktisk at de sitter ordentlig i koppholderen. Forøvrig virker koppholderene i E60 mer solide enn de som er i E39...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar cabriolet-versjonen får utstyrspakker lik coupéen.

I følge E92-brosjyren på www.bmw.no, er oppbevaringspakke (inkl koppholdere) ekstrautstyr, enten som del av Comfort-utstyrsnivå eller oppbevaringspakken.

Oppbevaringspakken på E92 omfatter:

- To innfellbare koppholdere i dashbordet

- Oppbevaringsrom på førersiden

- Oppbevaringsnett på sidene i bagasjerommet

- Oppbevaringsnett på gulvet i bagasjerommet

- Poseholder i bagasjerommet

- 12 V strømuttak i bagasjerommet

Brilleholder i oppbevaringsrom foran er imidlertid standard hos alle E92-varianter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt kreativ... Oppbevaringspakken og forsåvidt også lyspakka i min E90 er faktisk genialt, og noe av det ekstra utstyret som ikke koster skjorta.

Til opplysning, metallic lakk til E60 koster 10.000.-

:roll:

Koppholdere i e39 er en vits, holder dårlig på flaska, og velter i hver sving.

Kvaliteten på de er også tvilsom.

E90 er helt ok, E60 er jeg litt mer usikker.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koppholderene i E60 er jo en vits.... når de fungereer er de greie, men de setter seg fast hele tiden, og det er irriterende...

Tror jeg byttet koppholdere 2 ganger på 5'ern.. var jo bare å nevne det for dem, så fikset de det, men det skulle jo ikke være nødvendig å fikse koppholdere på en så ( relativt) dyr bil.

Merkelig at BMW, som har laget så mange flotte biler med så mye teknikk ikke klarer å ordne noen skikkelige koppholdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart du har hatt alle disse problemene med E60'n din Håkon. Hadde det vært min bil ville jeg ha hevet kjøpet! Selv har jeg ikke gjort noe annet enn å skifte en xenonlykt, en knapp og noe greier som hadde skjedd når bilen stod i utstillingsvinduet hos forhandler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...