Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde noe litt artig nå.. Tok et søk på noen forskjellige bilmerker på artikler i VG-nett nå..

Søkte først på BMW og da kom det opp over 10 sider med treff.. Det samme antall sider når jeg søkte på mercedes..

Men den vesentlige forskjellen i treffene var at på BMW-treffene så var det nyhetssaker (drap, voldtekter, grisekjøring, ran osv osv) som kom opp... På Mercedes-søket var det så og si utelukkende artikler som omhandler bil (ekstrem luksus, svær motor, dyre biler, ny teknologi osv).

Det levner veldig liten tvil om at det er ekstra å blåse opp om når det er BMW det er snakk om i noe lovbrudd... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Tragisk:

http://www.ba.no/nyheter/politinotiser/ ... 496549.ece

Det er uansett trist at slikt skjer men håper ikke det er noen herfra bimmer. Ser at det er en e36 coupe.

Bilen så jo veldig hel ut innvendig da... må ha vært en kraftig bråstopp eller at føreren ikke hadde på seg bilbelte her i.o.g at han omkom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet kommer ikke til å frigi navnet på den omkomne i kveld, da flere medlemmer av familien ikke er varslet.

Fint at de skåner familie og kjente på den måten, men er vel en del i familien som kjenner igjen bilen, når det blir nevnt 19-åring, fra haugesund osv.

Trist nyhet, kondolerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen er at en gjennomsnittlig BMW eiers dag er slik:

-Banke kona

-Drepe noen prostituerte

-Raner en bank

-Før vi til slutt kræsjer i en fjellvegg mens politiet er etter oss fordi noen anmeldte oss for å ha bråket for mye i 40 sona :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så konklusjonen er at en gjennomsnittlig BMW eiers dag er slik:

-Banke kona

-Drepe noen prostituerte

-Raner en bank

-Før vi til slutt kræsjer i en fjellvegg mens politiet er etter oss fordi noen anmeldte oss for å ha bråket for mye i 40 sona :roll:

Hehehe :lol: den var bra!

Jeg har ofte lagt merke til dette, biler flest går under navnet "bil" men når en BMW er involvert, er det ALLTID "BMW" snåle greier...

Men jeg nekter å misslike BMW for det, ikke min feil at så mange utlendinger, voldsutøvere og slike folk har god bilsmak :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...