Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Noen som har sett nattpatruljen da? E34 med i politijakt

Haha fy faen for en idiot!

Var jo millimeter fra å meie den vitoen i motgående :shock: Skal jaggu ha mye på samvittigheten om du satser så mye på å ikke bli stoppet av politiet. Da er det ikke bare lappen du frykter for å si det sånn. BBS-felgene fikk seg nok en god trøkk når han forsatte å kjøre etter å ha peisa på over den spikermatta. Sto også at fyren ble anmeldt for en rekke alvorlige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett nattpatruljen da? E34 med i politijakt

Haha fy faen for en idiot!

Var jo millimeter fra å meie den vitoen i motgående :shock: Skal jaggu ha mye på samvittigheten om du satser så mye på å ikke bli stoppet av politiet. Da er det ikke bare lappen du frykter for å si det sånn. BBS-felgene fikk seg nok en god trøkk når han forsatte å kjøre etter å ha peisa på over den spikermatta. Sto også at fyren ble anmeldt for en rekke alvorlige forhold.

Tror de overdrev litt på tv. Sitter og ser på det nå. I sakte film både fremmover og bakover. Han er langt unna politibilen. Vil tippe opp mot 50 cm. Politi står jo på den gule stripa. Ikke over stripa. Det ser trangt ut der. Men er ganske god plass der. Om den vitoen dems hadde stått på tvers i veien der så kunne jeg ha passert med min Chevrolet Big Dooley uten og treffe de. De står i tilleg rett før et kryss med en midtrabatt. så veien er ekstra bre der. Ser starten på de heltrukkene linjene på bakken foran politibilen fra kamera dems. Og politibilen bak BMW`n suser også forbi i like høy fart. Men var uansett idiotkjøring.

Transporteren her står ca samme sted som politi gjore. Masse vei på begge sider av midtstripa :P

attvciaco8epawgdpet7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. ingen tvil om at det var idiotkjøring. var nok ikke trygt uansett. men syns det ble litt overdramatisert der. litt artig program. spesielt når de er i fredrikstad siden jeg bor her. artig og seh vordan di klipper og limer i programmet. noen ganger passer det ikke i det heletatt. jeg er jo kjennt her i byen. brått så er de et helt annet sted i byen fra forrige klipp. men virker som det er i samme samtale ennå :P

brått kan de også være et par hundre meter før der de nettop var og sånn. så litt moro og se de klipper sammen litt klipp fra her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned alle episodene nå og har vel snart sett alle i løpet av helga :lol: Har alltid hatt et lite ønske om å bli politi, så kanskje det ikke hadde vært så dumt å søke PHS nå før fristen 1. mars. Kommer jeg gjennom opptaket, så skal jeg i alle fall bli en sånn hyggelig politi som han ene bergenseren på serien.. sansen for han.

Morsomt å se hvor forskjellige politifolk er også. Noen der lager jo nesten mer bråk når de tar kontakt med folk og er litt sånn småarrogant i fra starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...