Tech9 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer så mye.. Dette er uten tvil et flott forum. Det meste av min internettid brukes nok her inne. Det siste året har jeg fikset "alle" feilene på bilen min selv, takket være god hjelp herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Må vel nesten takke Gunnar som har lagt ned mange timer og dager i utviklinga av bimmers.no. Og også ein stor til alle medlemenne her som har gjort bimmers til det leksikontet om BMW som det nå er blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer Gunnar og jeg vil også takke for din innsats på Bimmers. Jeg kan vel med sikkerhet si at dette forumet virkelig har underholdt oss i både gode og onde dager og jeg vil også takke moderatorteamet som holder forumet oppegående - dere gjør en fabelaktig innsats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Størst er sikker bra, men bedre å være det beste forumet syns det mye topicer om Audi og andre styggedommer, derfor så har jeg tenkt å melde meg inn i BMW CCN er nok litt for DiaHard BMW fan for dere kanskje.. De fleste av oss er også BMWCCN-medlemmer (meg selv inkludert), så jeg tror ikke du møter noen annen holdning der gitt. Hadde vi ikke skula bort og sett hva de andre drev med (f.eks. Audi), så hadde vi vært totalt hjernevaska. BMWCCN-forumet er dessuten åpent for alle, trenger ikke være medlem der heller, og der er det også mye off-topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer til oss alle(og Gunnar) som har bidratt.Vi har et forum å være stolte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Dagen hadde ikke vært det samme uten bimmers.no... Dette er bra saker, grattis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer! Det har vært gøy å følge utviklingen av Bimmers og se dette bli et særdeles vellykket konsept med høyt kompetansenivå på mange brukere. Meget god innsats av fornuftige moderatorer også. Og til Gunnar; Det er et veldig bra forum du har klart å starte og holde gående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Heilt enig, BIMMERS.NO ROX! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Norges beste forum, generelt! ! ikke mer å si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest oea_69 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Størst er sikker bra, men bedre å være det beste forumet syns det mye topicer om Audi og andre styggedommer, derfor så har jeg tenkt å melde meg inn i BMW CCN er nok litt for DiaHard BMW fan for dere kanskje.. De fleste av oss er også BMWCCN-medlemmer (meg selv inkludert), så jeg tror ikke du møter noen annen holdning der gitt. Hadde vi ikke skula bort og sett hva de andre drev med (f.eks. Audi), så hadde vi vært totalt hjernevaska. BMWCCN-forumet er dessuten åpent for alle, trenger ikke være medlem der heller, og der er det også mye off-topic. ok poengløst å melde seg inn der mao .. lag et sånt Offtopic (ikke BMW (husk bimmers.no betyr jo kun BMW'r)) relatert stoff) plass for dem som vil skrive om søppel da blir Forumet best uten tvil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 lag et sånt Offtopic (ikke BMW (husk bimmers.no betyr jo kun BMW'r)) relatert stoff) plass for dem som vil skrive om søppel da blir Forumet best uten tvil !! "OT" diskusjonene eller diskusjoner som sporer helt av på en positiv måte er ofte de beste mener jeg. Det er forøvrig interessant at det er mer "OT" snakk på BMW Car Club Norway´s forum enn det er her inne... ... Forøvrig er det et meget bra forum også, men fasongen er nok for de litt eldre av oss. Jeg liker begge forumene og sier som Ole Brum når han blir spurt om han vil ha honning eller syltetøy: "Ja takk begge dele"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratulerer Gunnar. Hekkan me e flinke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Bare for å presisere litt, så jeg ikke får masse hissigpropper på meg for det jeg skrev ovenfor: Det finnes så definitivt også de som er helt mot alt annet enn BMW, og ikke engang vil se hva som finnes rundt ellers (virker det ihvertfall som), men de er nok mindretallet. De fleste både her og på BMWCCN har nok i tillegg til BMW-interessen en generell bil og teknikkinteresse, og følger med på hva som foregår i "fiendenes" leirer. Det er jo f.eks. alltid utdrag fra sammenligningstester mellom BMW og Audi/MB/m.fl. i BMWCCNs klubblad, Fahrfreude. Forøvrig; Takker og bukker alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Gratuler Gunnar, med et utrolig godt fungerende forum. Som (snart) ett års medlem, har jeg lært veldig mye om BMW og E46 spesielt fra medlemmer her. Så nå kan jeg også dele kunnskapen om BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Supre greier...!! Må si at selv om jeg har konvertert til audi følger jeg fortsatt med på hva som foregår her inne. Knall bra forum !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå