S.Nilsen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Drømme bil! Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Han som kjøpte GT'en, var det en som hadde sett den her på forumet og bare tenkte "Denne må jeg ha"? Det var broren til en kjenning av meg som kjøpte den, så nå er de 2 brødre med hver sin GT' #073 og #133 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Såpass ja Gratulerer med ny bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Haha, e30 ble for gammelt... Husker jeg sikla på denne bilen for ett års tid tilbake...absolutt helt nydelig, fantastisk eksemplar (L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ser ut som om du og forrige eier deler syn på hvordan bilen kal brukes ihvertfall. Regner med at du blir å se på banen med nye bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 fy F den va STRØKEN,å det komme den sikkert til å ver hos deg tommy ser fram t å se denne på treffene gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det var broren til en kjenning av meg som kjøpte den, så nå er de 2 brødre med hver sin GT' #073 og #133 Denne #073, er det den med BBS felger og veldig mye senk som går her i distriktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det var broren til en kjenning av meg som kjøpte den, så nå er de 2 brødre med hver sin GT' #073 og #133 Denne #073, er det den med BBS felger og veldig mye senk som går her i distriktet? Stemmer det, sorte lykter, bakrutesenker, bbs felger, valsede hjulbuer bak og GTR carbonpanser. PS Søreng, jobber du langdag eller lørdager? skulle lagt om 2 dekk på 1'eren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Jobber langdag på tirsdag til kl 18:00. Eller er det kun lørdag i sesongen, og den har ikke begynnt ennå Når hadde det passet best? Så skal vi alltids ordne noe. Håper forøvrig den nye eieren på din har bedre smak enn broren har hatt på sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Da faller brikkene på plass, å "superbeetle" var nokså spot on, jeg har kjøpt denne, å den hentes i løpet av noen dager.http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null woho... bra gjetting Jeg tenkte faktisk at du hadde overtalt patricko her på forumet til å selge jeg.. Visste ikke om denne her Gratulerer med utrolig fet bil!! Får håpe den nye tråden blir i stil med den gamle.. uhu! jeg som tippet e30 først da noe du også snakket om på våler i år... når det var snakk om lommebok hehe... grattis med bil tommy! ser for meg en photoshoot med din og øyvind.L sin m3 til våren DET hadde vært moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Grattis med grom E30 M3:)!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Gleder meg til å se bilen på et treff til året, selv om jeg har sett den før. Tror nemlig det blir noen oppgraderinger i løpet av vinteren...? Du trenger vel ikke 330mm Brembo bremser? Har et som jeg har kjøpt til min, men vurderer å bruke noe annet. Det er nytt i eske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den ser absolutt bra ut, gratulerer Velkommen til den virkelig tøffeste klubben! Nei helsike heller! Vel er E30 M3 en tøff bil, men "Den tøffeste klubben" er copyright oss med Z3 coupe, og å bare slenge på "virkelig" holder ikke - finn deres eget navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Støtter Kim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Regner med at du formulerte kontrakten på Gt'en slik at nye eier er inneforstått med hvilke konsekvenser som følger hvis den blir "stylet" som den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå