Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg ny bil og i den forbindelse kunne jeg tenkt meg å oppgradert kart dvd'en eller CD'en. Noen som vet hvor man kan få tak i en ny relativt billig?

er til en E39 2001 modell. Store navigasjonen.

-Erik-

Skrevet

Spørs jo hva du anser som relativt billig... www.navshop.com selger norden med de største veiene i europa for under 2k, BMW original er vel > 4k ? Sjekk menyen nede til venstre for å velge hva som passer din bil. Her er direktelink til en som skal passe din bil:

http://www.navshop.com/en/product/scand ... /3025/67/1

Og nei, jeg har ingen økonomiske interesser i Navshop... :wink:

• 4 months later...
Skrevet
Spørs jo hva du anser som relativt billig... www.navshop.com selger norden med de største veiene i europa for under 2k, BMW original er vel > 4k ? Sjekk menyen nede til venstre for å velge hva som passer din bil. Her er direktelink til en som skal passe din bil:

passer denne i en e46 2004mod også?

Hvis den har stor skjerm så tror jeg den passer ja, men på venstre side av navshop - litt ned kan du velge merke - så modell, så årsmodell og tilslutt type navigasjon (enten bare piler eller med kartvisning - stor skjerm) og det er det samme produktet som vises hos meg som linken over, hvis du har den store skjermen.

Skrevet

Vist du har en mk4 dvd så kan du oppgradere software i GPS'n til siste versjon som er v29.1 deretter kan du laste ned fra nettet komplett software som du legger over på en DVD som inneholder kart

Det du trenger er en pc,cd plate,dvd plate og bredband med tilkobling til internett. Har du ingen av delene koster det deg mindre å kjøpe ei plate på BMW. eller ebay plata heter BMW roadmap v 2007.1

Good luck

per28

Skrevet
Har kjøpt meg ny bil og i den forbindelse kunne jeg tenkt meg å oppgradert kart dvd'en eller CD'en. Noen som vet hvor man kan få tak i en ny relativt billig?

er til en E39 2001 modell. Store navigasjonen.

-Erik-

Billig og billig. Jeg syns nå disse CD'ene er relativt dyre jeg da. GS har kampanje nå. Pris 2933kr.

Skrevet

passer denne i en e46 2004mod også?

Hvis den har stor skjerm så tror jeg den passer ja, men på venstre side av navshop - litt ned kan du velge merke - så modell, så årsmodell og tilslutt type navigasjon (enten bare piler eller med kartvisning - stor skjerm) og det er det samme produktet som vises hos meg som linken over, hvis du har den store skjermen.

Den dvd'en jeg har heter "bmw road map high 2004-1". Har den store skjermen med kartvisning.

Jeg vil kjøpe denne:

Er dette en dvd eller cd-rom, om det er cd-rom vil den likevel fungere?

Jeg er helt grønn på dette, så jeg spør heller en gang for mye enn en gang for lite :-)

Skrevet

Kart over Skandinavia er ikke større enn at det får plass på en CD. Det kartet er derfor en CD, men det vil fungere helt fint på din navigasjon.

Kjell Z3: Kart til E60 vil ikke fungere på E39 eller E46 nei.

Skrevet
Kart over Skandinavia er ikke større enn at det får plass på en CD. Det kartet er derfor en CD, men det vil fungere helt fint på din navigasjon.

Kjell Z3: Kart til E60 vil ikke fungere på E39 eller E46 nei.

Takk for god hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...