Gå til innhold

Artig historie om traktor og fotoboks


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke mulig da en MC ikke har høy nok vekt til å løse ut kameraet. Men når jeg var russ satte vi en kompis i supermann drakt på en 3 hjuls sykkel (sånn til barn) midt i gata med en kasse øl på planet bak. Sto 3 stykker med slegge og slo på strekene fort etterhverandre (Timingen der er viktig). Sto om oss i avisen par uker etter 3 hjuls sykkel målt i 212km/t i 50 sone.

Fant opplysninger om Gråtass/fotoboks-bilde på andre forum, det later til at det er mange som leter, men dessverre uten hell så langt. Uansett skjedde dette 1997 på Otta. Legger ved en lignende historie fra annet forum.

BTW, her er ein godbit :)

http://www.nearlygood.com/video/cameraspeedtest.html

Legg merke til musikken til føreren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare en vandrehistorie :) for at en mc skal bli tatt i en fotoboks men kjøre for fort til at den ikke blir med på bildet, er over 700km/t :)

Sykkelen kan vel alltids fortsatt være bak traktoren i det bildet blir tatt.. så det burde være mulig å få til med en tung sykkel evt. med passasjer på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en vandrehistorie som jeg tror jeg har hørt så mangen ganger nå at jeg spyr..

hvert år så er det noen som "skryter på seg denne historien enten noen russ, eller rett og slett noen lokale helter.

men for all del det kan jo hende at noen har klart dette stuntet en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 years later...

Hmmm jeg vil veldig gjerne se det bildet. Der hører til historien at Kawasaki Ninja har hatt nettopp dette som reklame en gang i tiden. Her er reklamefilmen og bildet som florerte en stund på nett for 10-12 år siden(om ikke lengre) er det som er i slutten av filmen. 

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...