Marius2002 Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Selv om de bamse-felgene er awesome, så laget jeg den litt på tull. Fordi bildet var i så håpløs kvalitet at redigeringsmulighetene er meget begrenset. Ihvertfall for å få til noe som er presentabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Noen som kan sote rutene og farge shadowline på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Noen som kan sote rutene og farge shadowline på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Noen som kan sote rutene og farge shadowline på denne? kjapp modd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Bamsefelgene er fete da haha du mener det ja ¨ men får du ikke til og ta den plommerød på nytt å litt nadre ting å da?? dem er fete på riktig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Noen som kan sote rutene og farge shadowline på denne? kjapp modd Dæven steike! Tusen takk :- D Inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 HAHA WICKY. Du er RAM på Photoshop! Ser jo ut som en helt annen bil, med annen bakgrunn osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
93525ix Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 HAHA WICKY. Du er RAM på Photoshop! Ser jo ut som en helt annen bil, med annen bakgrunn osv.. Haha +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Ja faen...har lært meg photoshop ganske bra nå...klar for å lage tutorial haha...er litt "skuffet" over alle elendige bilder folk legger ut for å få dem fikset....spess den forrige e34 med "bamse" felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 noen som kan senke litt på den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Synes det er litt håpløst med alle som vil ha m-tech front på E36 jeg, for å se åssen det ser ut. Finnes knapt en her uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Til dere som har litt peiling på PS, sjekk ut linken og de 2 første bildene, http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=23968701Er dette bare en god jobb i PS? eller er det bare et vanvittig fint stuk på denne e92'n? Kan godt være ekte, men jeg synes at hjulbuen foran ligger å "hviler" oppå dekket i dette bildet: Men det kan godt være vinkelen som gjør dette. Så jeg vil være forsiktig med å komme med en påstand. Edit: Synes også at felgene var mer kornete enn resten av bilen på det andre bildet Men igjen det kan bare være meg og jeg vil fortsatt ikke komme med en påstand. Er enig med deg, syntes det så litt kornete ut... Men om det er "ekte" er det vel egentlig 5 serie hjul han har på bilen, som har bredere ET enn 3 serie, så skulle ikke forundre meg om at forskjermen ligger å hviler på dekket... det er jo en automote bil da, egen tråd her : viewtopic.php?f=6&t=164129&hilit=automote+e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Ja det er godt mulig Som jeg sa ville jeg ikke komme med en påstand, bare hvordan det så ut via pc-skjermen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Noen som gidder å senke denne mye mer foran? Kanskje litt bak også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfan123 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Noen som har lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå