Marius2002 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Kan noen lage tyskstuk på golfen min. Bra med senk og for eksempel BBS Rs felger eller bredde stålfelger.http://images.bimmers.no/files/gsalfgofrj7yvrf6bbwy.jpg Valgte vekk RS og brede stålfelger, da disse er overalt. Heller satt på Mk1 GTI Pirelli-felgene.. Da disse er awesome! http://images.bimmers.no/files/gsalfgofrj7yvrf6bbwy.jpg@e46 320Ci Kan du ikke lage rat-rod av denne? Ruste panseret, kappe fjærene, SINNSYKE hjul og drøsse spon i setene? Sinnsyke hjul.. hmm nei, valgte samme som over... (Ja, laget kun på skøy, ikke seriøs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Må lenger ned marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 noen som kan senke litt på den her? Håper du likte det Bumper denne for spiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Må lenger ned marius Yee, men det var jo ikke noen seriøs shop'ing den siste der. Da hadde jeg ikke levert den ifra meg slik som det der Men første bildet står jeg for, Pirelli-felgene er knall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 den første var bra, de felga der kler golf bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Noen som kunne tatt på seg ett oppdrag for meg ? Skiftet farge på innsiden av felgen(innom eikene) og siden av eikene til enten knall-,orange,grønn eller blå. Bilder finner dere i tråden om bilen min : http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=77822&start=240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ingen som har lyst å begi seg utpå dette prosjektet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hadde vært tøffere med lilla Skal se hva jeg for gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hadde vært tøffere med lilla Skal se hva jeg for gjort! Se hva du får til du Jeg ser for meg at orange blir kjempe greier, men ikke godt å vite Gjør hva du vil Venter i spenning jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 lurer på om noen gidder å photoshoppe bilen min ? Sette på bbs leman felger, sote rutene, ikke knall svarte, men litt mørke fikse den siste lista som mangler, og rett og slett bare freshe den opp litt skal bli strøken innen sommer, så vil se hvordan det kommer til å se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Moderat senk, sota baklykter og sota vinduer + litt bakgrunns forbedring? TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Kan noen gjøre denne E36 lik E30? (Se bilde) Med samme farge, striper, felger.. og kanskje litt sånn reklame her og der for å gjøre den litt racing aktig? Jeg hadde satt kjempe stor pris på om noen gidder det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Haha, nice one! Pingvin - Skulle shoppa denne om det ikke var for at jeg er i utlandet.. Kan se på det om en uke eventuelt ¨ bmwrasaren: Hvor fikk du photoshoppa den M3'en? Virket kjent, nesten slik jeg lurer på om det var jeg som gjorde det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Eksos: Ja jeg tror det var du som gjorde det Vil du photoshoppe E36 for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå