M|Fjeld Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Heisann! Noen som får satt på de nye felgene samt senka den så hjula slikker hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Kan noen forminske et bilde eller 2 for meg slik at jeg kan bruke det som profilbilde? Helst disse 2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Kan noen forminske et bilde eller 2 for meg slik at jeg kan bruke det som profilbilde? Helst disse 2: Sikkert en måte å gjøre det på uten bimmers logoen nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Takker Bimmers logo'n er ikke så farlig om er der, så lenge jeg har et profilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Noen som kunne shoppa sentrene på felgene i samme farge som bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Det var ikke lett med touchpaden, men du får i hvertfall et godt inntrykk av hvordan det vil se ut Bare kødder, kan ikke detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Nyyydelig jobb Joachim Ble perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Nyyydelig jobb Joachim Ble perfekt!! Ja det var sånn du så for deg det skulle bli? Hahah! Fin e30 var det ihvertfall Jørgen, før jeg dro fram paint ! Noen som kunne laget avatar til meg av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Skeptisk til rødt egentlig.. problemet er vell at du ikke har noen markert kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Første bilde du la ut eksos, DET var diggbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg stemmer for det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Tror det blir noe annet å se de irl egentlig.. Som du sier så har jeg ikke noe særlig markert kant, men den som faktisk er der vises bedre i virkeligheten Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Noen som kunne laget avatar til meg av denne? http://images.bimmers.no/files/kw7hykjrv6bactl2pzm1.jpg Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 noen som kan lage et avatar av dette til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 noen som kan lage et avatar av dette til meg http://images.bimmers.no/files/y5zm36daxbwoegubbyie.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå