///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Noen som har lyst til å få den neat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Takk Det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Feil merke men, her er en Ford Fiesta som jeg forandret litt og tok litt deler osv fra Ford Focus RS Kanskje den nye Fiesta RS? Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Finne noen av disse bildebehandlingsprogrammene på nettet gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassand Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Finne noen av disse bildebehandlingsprogrammene på nettet gratis? Du kan bruke noe som heter paint.net eller noe som kan lasted gratis ned fra nettsted med samme navn, men jeg bruker photoshop og anbefaler det. Du kan jo finne PS gratis på nettet, men noen lovlig nedlasting blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Tror det er et som heter photofiltre (elns) og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Du har noe som heter Gimp. Gratis og avansert. http://www.gimp.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Noen som kan photoshope svart tak på bilen. planen er å foliere mellom takrailsene svart. her er et bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 vel her er et kjapt forsøk iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Tzunami : Gå inn på bakgrunnslayeret ditt, der hvor selve bilen er.. Marker taket, og trykk ctrl + shift + u Da blir det slik : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 hær er et wallpaper jeg har drevet med en stund. før. etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Noen som kunne laga et profilbilde til meg? så jeg kunne testa hvordan det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Edit, uten bimmers over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Takker så meget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå