Janthomas Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 skulle gjerne blitt kontaktet av noen som er drevne i photoshop for litt hjelp med valg til bilen min:) Så vennligst send pm om du har litt "skills" og kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Greit nok? Var litt lav oppløsning og vanskelige vinkler! Hehe. Tar du noen speilrefleksbilder dønn fra siden, blir det nok veldig mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 er det en annerledes gråfarge på førerdøren en resten av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Thundercunt; takker! Gir bra inntrykk av korleis det blir, så blir tydlivis ikkje nye felger.. Ser eg må ha kantfelger Janthomas, stemmer det, døra har litt annen farge kan det virke som i rett lys, har en kompis som har sagt han vil lakke det for meg, men får sjå, irriterer meg ikkje så veldig over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Med mer senk så så det der ganske bra ut tør jeg påstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Hva med nå da? Fikset fargen på døren også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Se der ja! Har hørt med GS, men dem hadde ikkje 8,5" igjen, ville ha 8,5 framme og 9,5 bak, 9,5 blir litt stort fremme tenker eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Skal vel ikke være noe problem i rett impress vel;) går jo med 10,5 bak iallefall, så tror 9,5 skal få foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Har gjett opp og få nokken til å redigere bilen min men spør no om nokken gidde å lage profil bilde til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Stakkars Ole! Hehe.. Hva ville du ha redigert da? Her har du noen forskjellige profilbilder å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Hehe, takker Bilen svart med orange felger og Clutch Kickers på sida i orange Kor lett det er på eit sånt bilde er jo ein anna sak, eg har ikkje peiling på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 Kan du sende bildene du vil bruke på pm da? Så skal jeg se hva jeg får til! Får det sikkert gjort innen imorgen ettermiddag. Send med bilde av clutch-kickers også, for vet ikke hva det er. Haha. Regner med det er sticker eller dekal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Noen som får gjort noe kult med denne da? Kanskje ikke beste kvaliteten men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 ThunderCunt lager nok en barbie-e30 eller smurfe-e30. Hello-kitty er jo allerede tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kan du sende bildene du vil bruke på pm da? Så skal jeg se hva jeg får til! Får det sikkert gjort innen imorgen ettermiddag. Send med bilde av clutch-kickers også, for vet ikke hva det er. Haha. Regner med det er sticker eller dekal? Eg har mista alle høg oppløsningsbilda mine av ein eller anna merkelig grunn så vi får ta det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå