Jonner'n Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hei! har blitt inspirert av dere photoshop gutta, så pøver meg litt på å sette felger på bilen. men hva må jeg gjøre for å kopiere det bilde av felgen jeg har "skåret ut" med "polygonal lasso tool", for så å få limt det inn på bildet av bilen? har prøvd å trykke på "duplicate layer", så får kopiert selve bilet, men ikke flyttet det over til det andre bilde.. grmf noen som har tips? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hei. jeg synes det er bedre å bruke "eliptical marquee tool" (verktøyet for å markere rundinger) når jeg skal markere rundt en felg. først så drar du en runding rundt felgen (trenger ikke å vere nøyaktig), og så zoomer du inn bildet slik at felgen kommer ganske nerme. så høreklikker du og velger "transform selection" og da kan du fin-tilpasse rundingen slik at den passer nøyaktig rundt felgen. så går du til "edit" på øverste linja og velger "copy" så minimerer du "donorbildet" slik at du har bildet som som skal ha felgen. og da klikker du "edit" og "paste" og da legger felgen seg som et nytt layer på det aktuelle bildet. så høyreklikker du og velger "free transform" for å finjustere felgen på bilen. håper du skjønnte noe av dette. tipper du blir ganske hekta når du begynner å få til ting EDIT: for å kunne velge "free transform og transform selection" så må enten et marquee tool eller lasso tool vere aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jøss. der gikk det takker for raskt svar arild g! skjønte forklaringa di jeg vettu:) må kulen litt og holde meg i skinnet på dette photoshop greiene så jeg IKKE blir hekta. tipper sambo blir rimelig missførnøyd hvis jeg sitter her hele dagen.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen som vil ha sin bil modda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jupp.. Lakker denne i svart (ikke metallic) gjerne med mtech 1 Og felgene i perlemorhvit.. Og Hvis du får det til, kan du slenge på hartgevingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Du har ikke et litt større? Var litt lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hmm. når jeg trykker på det samme bildet som ligger på min hd, er det stort.. sende det til deg på mail kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Noen som vil ha sin bil modda? Jeg hadde vært takknemmlig om du hadde hjulpet meg med min bil. Hadde tenkt meg vinterhjul i 18" på disse bildene. Bilde 1 og Bilde 2 Om du kunne ha fikset felger liknende dette, dette, dette eller dette hadde det vært supert.. Gjerne de jeg har linket til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hehe.. ble litt min egen versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ble ikke bra. Tok en 4min modd. Skal se hva jeg kan gjøre litt senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvis du hadde hatt tid hadde jo det vært kjempe supert. Det så forøvrig ikke så verst ut det du har mekket sammen og GS felgene ver igrunn ikke så verst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Pen denne! Min favoritt Litt vridd felg på de her.. ---> Der har vi alle sammen gitt. Hehe.. Bare og vrake og velge Deilig med photoshop igjen. Maaange mnd siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 også min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Jøss, både rondell og de øverste felgene var pene. Desverre kan jeg nok ikke senke den så mye som rondell photoshopen, men skal vel klare å få den ned noen mm. Takk for hjelpen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Noen som vil ha sin bil modda? Jepp, Skulle testa Civicèn min med R1 blå, noen som kunne fiksa det? Og gjerne uten dørhondtak bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå