Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som kan photoshoppe felgene mine? Skal lakkere de, men veldig usikker på hvilken farge.. Usikker på om jeg skal ta hele felgen, bare kanten eller kun senter..

Takk på forhånd :D

qhtygsber9fmc4ii0e1x.jpg

Årets hint? Hehehe.

Hvilke farger vil du prøve med da? Jeg er fargeblind på noen farger og toner, så spesifikk info funker best! Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE lykter høres kjent ut, men jeg kommer ikke på hvordan de ser ut! Har du et bilde av en bil med slike lykter? Hehe

De ser like ut som de han har på bilen, bare med mørk reflektor og sort ring istedet for chrome :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen som kan photoshoppe felgene mine? Skal lakkere de, men veldig usikker på hvilken farge.. Usikker på om jeg skal ta hele felgen, bare kanten eller kun senter..

Takk på forhånd :D

qhtygsber9fmc4ii0e1x.jpg

Årets hint? Hehehe.

Hvilke farger vil du prøve med da? Jeg er fargeblind på noen farger og toner, så spesifikk info funker best! Haha.

Haha :P er fargeblindt selv, derfor jeg ikke aner farge :P bare prøve seg frem på en hvilken som helst farge, så er jeg fornøyd :)

En farge som kan matche bilen og ble felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg noe som f.eks. Lilla, grønn, gull, gunmetal eller svart. Og alle i senter, med sølv "kant".

Har ikke fått tid til å spise enda. Haha. Nå er det mat+cola+lalletid. Men skal ta det i morgen tidlig en gang. :D

Ikke noe stress vettu :)

Takk for at du i det hele tatt gidder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...