Thundercoil Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hahaha!, ikke helt som jeg forestillte meg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei! Noen som kan photoshoppe felgene mine? Skal lakkere de, men veldig usikker på hvilken farge.. Usikker på om jeg skal ta hele felgen, bare kanten eller kun senter..Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 DE lykter høres kjent ut, men jeg kommer ikke på hvordan de ser ut! Har du et bilde av en bil med slike lykter? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei! Noen som kan photoshoppe felgene mine? Skal lakkere de, men veldig usikker på hvilken farge.. Usikker på om jeg skal ta hele felgen, bare kanten eller kun senter..Takk på forhånd Årets hint? Hehehe. Hvilke farger vil du prøve med da? Jeg er fargeblind på noen farger og toner, så spesifikk info funker best! Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 DE lykter høres kjent ut, men jeg kommer ikke på hvordan de ser ut! Har du et bilde av en bil med slike lykter? Hehe Ikke det beste bilde, men du sjønner sikkert. Er mørkere enn di originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 DE lykter høres kjent ut, men jeg kommer ikke på hvordan de ser ut! Har du et bilde av en bil med slike lykter? Hehe De ser like ut som de han har på bilen, bare med mørk reflektor og sort ring istedet for chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Ble bedre nå ja! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Ole: Fikk rett og slett ikke til den vingen din! Hehe. Håper du overlever Tusen Hjertelig takk for hjelpe. satte jeg virkelig stor pris på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Hei! Noen som kan photoshoppe felgene mine? Skal lakkere de, men veldig usikker på hvilken farge.. Usikker på om jeg skal ta hele felgen, bare kanten eller kun senter..Takk på forhånd Årets hint? Hehehe. Hvilke farger vil du prøve med da? Jeg er fargeblind på noen farger og toner, så spesifikk info funker best! Haha. Haha er fargeblindt selv, derfor jeg ikke aner farge bare prøve seg frem på en hvilken som helst farge, så er jeg fornøyd En farge som kan matche bilen og ble felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Ser for meg noe som f.eks. Lilla, grønn, gull, gunmetal eller svart. Og alle i senter, med sølv "kant". Har ikke fått tid til å spise enda. Haha. Nå er det mat+cola+lalletid. Men skal ta det i morgen tidlig en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Ser for meg noe som f.eks. Lilla, grønn, gull, gunmetal eller svart. Og alle i senter, med sølv "kant". Har ikke fått tid til å spise enda. Haha. Nå er det mat+cola+lalletid. Men skal ta det i morgen tidlig en gang. Ikke noe stress vettu Takk for at du i det hele tatt gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hehe litt tøft.. vanskeligt å redigere et bilde fra skrå kom på å tenke på det etter på... men takke for bryet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Fikk ikke gjort det selv online pga mangel på photoshop. Kan noen resize denne til avatar + fjerne skiltnr? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå