Frode D Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Se der ja, takk skal du ha! Så jo nesten litt stilig ut Nei, det gjorde det absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Enig. Det så helt forferdelig ut. Linjekrasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ja, nei, enig i at det krasja med linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 bytt om pottene så linja går kant i kant med hverandre på fanger og potte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Hei. lurte på om noen som kan photoshope bilen min litt. hvis noen klarer å få den til Le Mans Blue. og endre felgene. Får denne til Le Mans Blue Og montere disse felgen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Her har du et forsøk hvertfall felgene er litt rare men sånn ble det med de bildene du ga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Her har du et forsøk hvertfall felgene er litt rare men sånn ble det med de bildene du ga [ Bilde ] tusen takk. syns det ble bra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Var ikke så verst nei, men jeg er svak for blå e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Var ikke så verst nei, men jeg er svak for blå e39 da er vi nok flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 sånn Edit: GOOGLE is your friend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Noen som kan ps'e på svarte stusser på denne? Crappy bilde, men eneste jeg fant i farten og fikk plutselig lyst å se hvordan den hadde tatt seg ut med svart eksos... Har matt svarte detaljer ellers, men vurderer å gå over på glossy svart så gjerne et bilde av hver type om det lar seg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Februar 26, 2013 Share Skrevet Februar 26, 2013 *innlegg fjernet pga. lite interesse* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Noen som kan photoshope felgene som ligger i denne tråden: viewtopic.php?f=18&t=245875 Over på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Leker med tanken om å foliere interiøret slik... blir vel litt som F20! (Gjort i en fei, så beklager kvaliteten... måtte lage egen sort list med teksturen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå