kevin1982 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Lurte på om noen klarer å photoshopet de felgene på de bilen jeg la ut. og om det er mulig å få med og uten senk. på forhånd. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Lurte på om noen klarer å photoshopet de felgene på de bilen jeg la ut. og om det er mulig å få med og uten senk. på forhånd. Takk[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Litt vanskelig å forstå hva du_egentlig_ville, men dette er det jeg forsto du ville. Uten senk Med senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 er det noen her som kan lage avatar bilde til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 er det noen her som kan lage avatar bilde til meg ? [ Bilde ] Here u go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Lurte på om noen klarer å photoshopet de felgene på de bilen jeg la ut. og om det er mulig å få med og uten senk. på forhånd. Takk[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Litt vanskelig å forstå hva du_egentlig_ville, men dette er det jeg forsto du ville. Uten senk [ Bilde ] Med senk [ Bilde ] Noen som kan photoshope ditte felgene over på blå F31. Se hvordan det hadde blitt.... på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Noken som kan hive disse: http://gsbildeler.no/bilder/154761 På denne: tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Kan noen senke og sote? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Her har dere sånn noenlunde. Men husk at: Jo bedre oppløsning, jo bedre resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Her har dere sånn noenlunde. Men husk at: Jo bedre oppløsning, jo bedre resultat![ Bilde ] [ Bilde ] Ja jo, var bare for å se hvordan det ble. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Heisann Kan noen hjelpe meg å mekke disse felga : http://www.gsbildeler.no/bilder/75315 På denne bilen : På forhånd takk! OBS, kanskje du gidder å lage en verson 2 også, hvor du har sota bakrutene og senka den litt? Mest senk fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Heisann Kan noen hjelpe meg å mekke disse felga : http://www.gsbildeler.no/bilder/75315 På denne bilen : [ Bilde ] På forhånd takk! OBS, kanskje du gidder å lage en verson 2 også, hvor du har sota bakrutene og senka den litt? Mest senk fram. Ble ikke så lett ettersom det var vanskelig å finne et bilde der felgene faktisk var på en bil slik at det ser litt realistisk ut, men her er det jeg fikk til... PS, bil med disse felgene : viewtopic.php?f=6&t=240647 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Takk ska du ha! No vart æ bære veldig usekker på om æ vill ha dæm læll... Så vanskelig å finn nå fælga man blir fernøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alemjøl Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Noen som vil prøve å sote bakruta og rutene bak? (ikke framrutene) Og neon tøffe felger samt. senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Noen som vil prøve å sote bakruta og rutene bak? (ikke framrutene) Og neon tøffe felger samt. senk? [ Bilde ] [ Bilde ] Work Meister M1R felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå