Poppy Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Hehe, måtte prøve selv etter jeg hadde posta Men ja, det var noe slikt jeg tenkte! Hvordan fikk du øynene i så bra kvalitet? IMG_0957 sort.jpg OG, når du skal lime inn noe innenfor et område du velger selv, hvordan gjør man det? Jeg limte bare inn ca og gikk over med history brush tool, men da må man jo gjette seg til hvor f.eks grensa til vinduet går Fant ut hva den biler bilen du ville ha øynene heter og fant et bilde med mye høyere oppløsning. Klipper ut røft øynene, legger det over, skrur ned opacity(gjennomsiktighet) på det layeret med øynene, legger det over frontruten og strekker det nogenlunde ut slik at det blir nogenlunde passende. Så bruker jeg et markeringsverktøy og merker frontruten og så høyreklikker jeg og velger "Select Inverse" da markerer den det rundt og så klipper jeg ut det. Jeg vil også ha sånt bilde av bilene mine!!!! Post bilder så skal jeg ordne! Det må det forskes litt på! ser gøy ut å kunne lage sånne bilder! Det er kjempegreit og artig å kunne photoshop iblant ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Kanskje litt for dårlig bilde men lurte på om noen ville senke den litt, få den nedpå ? Er ikke vits med så dårlig bilde. Fiks bedre så skal det ordnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Fant ut hva den biler bilen du ville ha øynene heter og fant et bilde med mye høyere oppløsning. Klipper ut røft øynene, legger det over, skrur ned opacity(gjennomsiktighet) på det layeret med øynene, legger det over frontruten og strekker det nogenlunde ut slik at det blir nogenlunde passende. Så bruker jeg et markeringsverktøy og merker frontruten og så høyreklikker jeg og velger "Select Inverse" da markerer den det rundt og så klipper jeg ut det. Jaa, takk! Har ikke tenkt på å bruke opacity! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Post bilder så skal jeg ordne! Du vet jeg har elendige bilder Men noen av dem går det vel an å photoshoppe? Takk i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Du vet jeg har elendige bilder Men noen av dem går det vel an å photoshoppe? Takk i alle fall Haha, joda, var jo greie de fleste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 hahah så jævlig fett!!! Kan du ordne en på den sorte e klassen også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 noen som klarer og sette på dekk på felga og senke den litt til? Veryfall forran takk på forhånd Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 hahah så jævlig fett!!! Kan du ordne en på den sorte e klassen også?? Litt rar vinkel på den men ble jo nogenlunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Poppy var først Her er mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Haha, joda, var jo greie de fleste! Hvordan klarer du munnen på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hvordan klarer du munnen på den? Finner en munn, limer inn, passer til (røft), farger om, bruker et viskelær med soft kant og visker rundt også dekker jeg til ujevnheter på fangere. Ikke så lett å forklare, hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Skjønte det alikevel har holdt på nok med photoshop til å catche den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hva bruker du til å endre farge? Fargebalanse / Ctrl + B? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hva bruker du til å endre farge? Fargebalanse / Ctrl + B? Velger en ca farge på fargepaletten, så går jeg på Image->Adjustments->Hue/Saturation også huker jeg av på Colorize i nedre høyre hjørnet på boksen som kommer opp også er det bare og dille litt med Saturation og lightness valget til du finner den som ligner mest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Velger en ca farge på fargepaletten, så går jeg på Image->Adjustments->Hue/Saturation også huker jeg av på Colorize i nedre høyre hjørnet på boksen som kommer opp også er det bare og dille litt med Saturation og lightness valget til du finner den som ligner mest. Okay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå