BMWE39turbo Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Vurderer å plastidippe vinterhjula røde. Noken som kunne ha photoshoppa det først? dårlig kvalitet på bilde, men treng ikkje bli bra, kun for å gi en pekepinn, takk på forhånd! wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hei. Er det noen som kunne tenke seg å sette dekk på felgen min? Er ikke verdens beste dekkbilde, men poenget er å få på et dekk med hvit stripe for å se hvordan det blir seende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Noen som kunne satt disse hjula(19"): På en E46 Touring: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Har har du iallefall en smaksprøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 E46 rims copy.jpg Har har du iallefall en smaksprøve Tusen takk, men tror du at du kan lage hjulene litt større(19") Burde fylle hjulbuene ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Noe slikt kansje? gjore det litt kjapt, så ble ikke helt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 e46 copy.jpg Noe slikt kansje? gjore det litt kjapt, så ble ikke helt 100% Tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 21" på e46 aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei. Er det noen som kunne tenke seg å sette dekk på felgen min? Er ikke verdens beste dekkbilde, men poenget er å få på et dekk med hvit stripe for å se hvordan det blir seende ut Hvis du finner bilde av ett dekk, med lavere profil så kan nok det ordnes, blir jo draghjul me de dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Skal være orginalpolizei så skal nok være slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Hvis du finner bilde av ett dekk, med lavere profil så kan nok det ordnes, blir jo draghjul me de dekka Poenget er nok at dekket skal være slik ja. Tenkte meg omtrent original dimensjon, og da nærmer vi oss 195/70x14 Det er uansett ikke viktig med dimensjonen, det er den hvite stripa jeg er ute etter Skal være orginalpolizei så skal nok være slik Hehe, bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Poenget er nok at dekket skal være slik ja. Tenkte meg omtrent original dimensjon, og da nærmer vi oss 195/70x14 Det er uansett ikke viktig med dimensjonen, det er den hvite stripa jeg er ute etter Hehe, bare litt Jaja, men me det dekket, så vil det fylle ut hele hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 16, 2014 Share Skrevet Februar 16, 2014 Jaja, men me det dekket, så vil det fylle ut hele hjulbuen Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Her er et lite forsøk med det første dekket, dette dekket er 215/70 14, så blir ikke fult så mye dekk i forhold til felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Vurderer å plastidippe vinterhjula røde. Noken som kunne ha photoshoppa det først? dårlig kvalitet på bilde, men treng ikkje bli bra, kun for å gi en pekepinn, takk på forhånd! There you go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå