Thomaslied Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Noen som vil leke seg og klaske på BBS RS2 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 21, 2014 Share Skrevet April 21, 2014 Hei og hopp Noen som har lyst til å hjelpe meg litt? hatt noen kjappe simple photoshop mods, hadde gjort dette selv om det ikke var for at skjermkorte på stasjonærmaskin er kremert Ønsker og se hvordan bilen blir seende ut med litt karbonfiber, Speilhus, speil holdere, "spoileren" på taket og eikene på felg.Send meg en PM med din epost om bildene jeg legger ut her blir for små. Felgen kunne jeg også tenkt meg å prøvd en mørk gulfarge Om noen føler for å prøve seg på dette så kan dere gjerne poste bildene i show off tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Håper virkelig ikke du gjør det... er bedre med mattsvart må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Derfor jeg ønsker å få gjort det i photoshop, personlig liker jeg karbonfiber fremfor flere farger da dette som oftest ser ut som reservedeler som man ikke har hatt råd til å lakkere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Derfor jeg ønsker å få gjort det i photoshop, personlig liker jeg karbonfiber fremfor flere farger da dette som oftest ser ut som reservedeler som man ikke har hatt råd til å lakkere... Hva med sort blank da? Det kan ikke være feil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Hva med sort blank da? Det kan ikke være feil! Sent from my iPhone using Tapatalk for all del, er bare å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheScaryHairyMan Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Kan du hive på BBS lm replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Kan du hive på BBS lm replica? Tok meg friheten til å senke den nedpå litt også APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheScaryHairyMan Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Det der var rett og slett rått! Takk poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Noen som vil leke seg og klaske på BBS RS2 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Hei og hopp Noen som har lyst til å hjelpe meg litt? hatt noen kjappe simple photoshop mods, hadde gjort dette selv om det ikke var for at skjermkorte på stasjonærmaskin er kremert Ønsker og se hvordan bilen blir seende ut med litt karbonfiber, Speilhus, speil holdere, "spoileren" på taket og eikene på felg. Send meg en PM med din epost om bildene jeg legger ut her blir for små. 20140421_212011_Richtone(HDR).jpg 20140421_212027_Richtone(HDR).jpg 20140421_160111.jpg Felgen kunne jeg også tenkt meg å prøvd en mørk gulfarge 20140421_201837_Richtone(HDR).jpg 30_1800575066.jpg Om noen føler for å prøve seg på dette så kan dere gjerne poste bildene i show off tråden min Crappy bilder gir crappy photoshop. Slengte på carbon (ekte carbon) på felgene også, samt dørhåndtakene -Erik-, Evenol, aalgaard og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Noen som vil prøve å sette på Zito Wp111 og e46 CSL Felger samt litt senk? Om det går pga dårlig kvalitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Haha eksos lo meg skakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Burde vært kåret til årets photoshopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 23, 2014 Share Skrevet April 23, 2014 Bare å si ifra dersom noen vil ha kurs! Er så lett så -Erik- og aalgaard reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå