e30sprova Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Har tråden død ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 nah men mange som kommer med helt sinnsyke ønsker etterhvert da, tror det er 1-2-3 i ps med lav oppløsnings bilder og allaskens rare vinkler og ønsker. Hjelper ofte vist folk kommer med donor bil dem gjerne ønsker fanger/vinger/skjørt osv fra, slepper man og leite seg ihjel etter en med riktig vinkel osv selv. men får vell bidra til og holde tråden i live jeg da. kjapt kjedeseg prosjekt i ps. *slurve slurve* heheeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Kansje noen kan sote vindskjermen på sykkelen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 noen som kunne modda bilen min litt også?, litt senk å noen kule felger kansje en liten rieger leppe forran? og hvite blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Kansje noen kan sote vindskjermen på sykkelen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Noen som kunne tenke seg å gjøre et par endringer her? -Sorte nyrer -Oransje blinkers -øyelokk i bilens farge (En valgfri frontleppe eller M-front viss noen tar den utfordringen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 oransje blinklys? har du tilta? alle andre vill ha bort sine oransje, men du vill ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 oransje blinklys? har du tilta? alle andre vill ha bort sine oransje, men du vill ha?? hehe, ja tror kansje det blir bra! spørs bare om bilen ikke er svart nok da den er diamntsvart met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Noen med litt peiling som haddet giddet å photoshoppe 18" M6 felger på bilen min? og evt 18" Acs felger/rh x-rad... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Pent bilde, kan jeg spørre hva du bruker av kamera utstyr og specs når du tok bildet? Send gjærne pm hvis du får tid, mtp. om det forstyrrer for mye i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Canon 400D (med stativ) ISO: 400 Exposure time&Shutter Speed: 4sec F-stop&Aperture Value: f/16 Focal Length: 24mm Flash: Did not fire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Takker... Nettop kjøpt meg Canon 20D med 18-55mm + 70-300mm og ekstern blitz.. Så må jo lære meg dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 slitan, som man sier i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Noen med litt peiling som haddet giddet å photoshoppe 18" M6 felger på bilen min? og evt 18" Acs felger/rh x-rad... værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå