frodekrs Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 noen som får desse felgane på denne bilen?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112455 Hei, gjorde et forsøk når du la ut den tråden i linken din. Bare tenkte slik at du skulle få se det på, men felgene er feil vinklet i forhold til bilen. Så om du har et bilde mer på skrå av bilen hadde det vært max. (samme hvilken side den skrår mot, bare speilvender om det skulle være motsatt) blir dette samme vinkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Ble noe rar bakfelg men. Hehe! Litt for uklart, men takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 så FET ut med ballong felg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Noen som kunne hjulpet meg å Photoshopet på disse felgene? BBS LM kopifelgene fra GS, og CSL felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Noen som kunne satt inn diffuseren å eksosen fra den hvite til den blå ? Og endre farge til titatiumsilber på den blå hvis dere orker, ikke ett must. Lurer på om dette kunne gjort seg på min E91`n. Noen som har tid til å ta denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 kan noen photoshoppe for meg:noen som har farge tips? har tenkt svarte felger,svart tak og panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Da jeg ikke er flink med fargelegging av hele biler Mr.Silver fant jeg noen bilder inne på tråden din.. Dette er meget hurtig gjort i PS da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 kan noen photoshoppe for meg:noen som har farge tips?har tenkt svarte felger,svart tak og panser Ser bort ifra dårlig fargelegging av tak og panser så får du et innblikk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Takker så mye for det Marius2002. Skulle bare se sånn ca hvoran det ble Å jeg syntes det kunne bli rått det der jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hei. har sett på bildene od her var det folk med talent! og fordi jeg ikke er utstyrt med det talentet lurte jeg på om noen av dere kunne modde min bmw? : ) kunne tenkt meg noe som : *Lyktesenkere *soting av ruter (ikke forntruta) *forstørre felgene *grøftlys på (xenon) *og en pen liten spoiler:) dere kan gjerne gjøre hva dere vil med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warem Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hei.noen som kan får disse felgene over på min cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ikke for å være dust men da var de du hadde på penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Noen som kan photoshoppe disse felgene på min bil? stor takk til dem som klarer det.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Er det noen som kan PS senteret på felgene mine i litt forskjellige farger, som kunne passet bilen ellers? Tenker da mest på kanskje grått, titanium, antrasitt, koksgrå, aluminium osv osv.. Er lov og være kreative Kommer noen med et forslag som blir brukt videre, blir "vinneren" premiert med en ACS kortholder i karbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå