|Andreas| Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Noen som kunne Photoshoppa disse felgene på denne bilen? eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mai 24, 2009 Share Skrevet Mai 24, 2009 Noen som har bilder av Sølvfarget E46 coupe med 19 tommere på ? Jeg har hatt lyst på BBS CH motorsport, men nå er det vel CSL felger som gjelder. Men er åpen for forslag! Bilder av bilen min finnes her: http://s735.photobucket.com/albums/ww35 ... sh_photos/ (er fritt for å lage eksempler (evt senke bilen minimalt foran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei. Er det noen som hadde orket å prøve å få denne i e46 M3 CSL grå? Gjerne med svart panser og bakluke. Reklamen er vel best å hoppe over eller Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Noen som kunne Photoshoppa disse felgene på denne bilen? Fikk tak i PS og prøvde litt selv. Ble ikke så værst gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei Noken som først kan skifte farge på felger for meg? Denne fargen: Over på denne: Så lurer eg og på om noken kan "montere" på både vertini hennesey, og riviera:) Og om noken har ekstra god tid, senke den litt framme? På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kan noen bytte lykter på min bil. Vil ha de lyktene som er på den svarte over på den gråe bilen. Har lyst å bytte farge på bakgrunnen så vil se hvordan det ser ut. Det øverste bildet er viktigst, men om det andre blir tatt også så er det bare bra Første: Disse lyktene: Over på denne: Andre Disse lyktene: Over på denne: På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Takker Ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 noen som klarer/gidder og redigere sorte nyrer,brock b1 felger og m-tech 2 vinge på noen av disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Orginalen var en "standard" hamann 5-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Noen som kan senke litt, sette på m-tech2 frontfanger, m3-speil, angeleyes og lakkere lister samt dørhåndtak? Hadde vært ålreit å se hvordan det kan bli seende ut, før jeg setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Spruddel , hadd heller gleda meg å sett hvordan det ble når du ble ferdig. BLir bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Jeg vet vel egentlig det, men har lyst til å bruke som bakgrunnsbilde på nye pc-en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp! Noen som kan fjerne vinga, mørkere baklykter, lakke sort senter og senke denne litt? Hadde vært flott om jeg kunne fått hele bilen i sort blank også. En i grå og en i sort med disse moddene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå