Gå til innhold

Den store Photoshop-tråden!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk i oppgave av hun ene jeg bor ilag med å lage en BMW i PS som hun ville hatt. Altså jeg har ikke tenkt på styling, fordi hun ikke ser forskjell på en 1-serie coupe og 7-serie engang, og om bilen har annen styling enn M-tech vil hun ikke se forskjell. Hekkspoiler var ikke et ønske og heller ikke blodsenk. Så fant en E90 M3 sedan, fire dører var viktig for funksjonalitet. Da var det bare farge og felger som ble endret. Må si jeg lo endel med ferdig resultat, altså dette er meget fort gjort, 5-7 minutter, har heller ikke tatt det SÅÅ nøye, så ja småfeil finnes.

Her er den første:

martebmw.jpg

Men det var for lite rosa, og var ikke glad i oppdelingen. Så da ble det en ny versjon, men da med andre felger bare for å ha det litt moro:

martebmw2.jpg

Hahaha, ler enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kan noen være så snille å photoshoppe på disse to felgalternativene på bilen min, å kanskje tone rutene forsiktig?? :roll:

Vet ikke hva som passer best med tanke på bilen, så legger til flere alternativer her.. Har NULL peiling på PS :oops:

mum2gowkmjyn88v9nw6b.jpg

119myau1ib0ufd615zxy.jpg

9gt31vvge500629yt9ag.jpg

b6uni0flny5ee5phm2xx.jpg

ozsz82zgwm3t8jht70ep.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter de felgene ? Må finne de på en annen bil om det skal blir "ok" PS :P

Edit:Stemmer det Lenzo eller noe i den dur? Fant hvertfall noen under det navnet, men bare i sort. Samtidig: har du noen bilder med bedre kvalitet? Blir lettere å få det til bedre da :)

a0j1j789jr8cg0a6dh6s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja.:) Ja, de heter Lenso BSX.. Har ikke bedre bilder akkurat nå, men har faktisk planer om å ta litt bilder i helga om jeg får lånt meg speilrefleks... Er kun mobilbilder d der.. Som du sikkert la merke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...