RemyNG Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Noen som har lyst til og photoshope disse felgene på for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Brukte bare bildet av original BBS LM, fordi da fant jeg et bilde av felgen PÅ en bil Men blir jo cirka samme uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Se der ja takk takk, så jo faktisk ganske bra ut, fant bilde av den andre felgen på bil hvis det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ja det hadde hjulpet om bildet var større Var litt smått og i for dårlig kvalitet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ble ikke bra, brukte max 2 min, men du ser slik sirka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Sånn ja da fikk jeg litt mer helhetsbilde av felgen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 http://i43.tinypic.com/16acmpv.jpgBle ikke bra, brukte max 2 min, men du ser slik sirka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Kan noen shoppe litt for meg? Har fått litt hjelp, men mangler en felg på bil Det er lissom denne jeg vil se ossen blir, om noen hadde giddi så hadde jeg vært evig takknemmelig... (laga min egen tråd da jeg ikke visste om denne før jeg laget) http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=148832 Takk.. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Kan noen shoppe litt for meg?Har fått litt hjelp, men mangler en felg på bil Det er lissom denne jeg vil se ossen blir, om noen hadde giddi så hadde jeg vært evig takknemmelig... (laga min egen tråd da jeg ikke visste om denne før jeg laget) http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=148832 Takk.. Andreas Finner ikke et bilde av en bil som allerede har noen av felgene på allerede? Er så VELDIG mye enklere, det samme gjelder resultatet! Skal/vil mer enn gjerne hjelpe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Så du hadde tatt ett bilde kjempe takknemmelig for det, så ville ikke mase mer på deg Men ja, det er jo Breyton Race GTP felger, eller det er gs sine kopifelger da, men kanskje det hjelper vil hvertfall ha svart senter på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ok, ja men kan søke på google etter de Finner sjeldent kopifelger, men originale bruker å være.. Gi meg 10 minutter da (inkl. søking). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Ok, ja men kan søke på google etter de Finner sjeldent kopifelger, men originale bruker å være.. Gi meg 10 minutter da (inkl. søking). haha, du er super! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Med Breyton Race GT (tok litt lengre tid enn forventet, men er ikke helt fornøyd selv): EDIT: AH! F**k. Du skulle ha GTP, det der er GT... Hmm skal se hva jeg får til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Forsøk 2 : Edit: Fortsatt misfornøyd jeg, fikk det bare ikke til med disse felgene, men du har nå en pekepinn ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Her skjeddde det ikke stort for tiden? Noen som har noen nye chops? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå