///FredriK.S Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Noen som gidder å lage avatar av bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Utrolig pent bilde MagnusHN tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Henger meg på med Magnus jeg. noen som er snille å lager en avatar size? Klarte ikke bestemme meg for 1 bilde, så gjerne lag av begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Moderatorer kan slette denne da den strengt talt ikke handler om bil, men jeg håper det går greit. Er det noe som kunne ha farget gulvet og benkeplaten? Fargen skal være slik som det mørkeste skipsgulvet er. Bilde av det nederst. Og veggen over komfyren lik farge som resten av veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 OMG Arild G er utrulig dyktig i PS eit av org bildene redigert av Arild G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Noen som har lyst på og sette på splittere, sorte nyrer, Sorte baklykter, og den store gt vingen Takk på forhånd noen som kan gjøre dette fort og galt? Må snart bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Kan prøve gjøre det etter jobb:-) hvis ingen har gjort det før meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Ok, hadde vært veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Nå gjorde jeg ett raskt forsøk, har aldri satt på spoiler og sånne ting så resultatet er deretter men du ser sånn ca iallefall. Det vanskelige er å få riktig farge på ting. Også tror jeg spoileren ble litt for liten til å være den store, dritt å niiiiii stirre på pc skjermen lenge. Mister litt perspektiv av hvordan ting ser ut da . Men du får se om det er bra nok ellers får jeg prøve igjen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Ahh!! Perfekt!! Dritbra utført!! Kunne du prøvd GT2 vinge bak også?(Den største gt vingen) Og muligens få til en flap på den? Også noen hvite felger? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 til dei som ville ha avatar bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 DJ Rs2 : Kunne du fiksa avatar til meg også? Det nederste som er modifisert av morstan, da hadde du vært en engel!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 tok å kutta det litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå