Glenglen Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Stor utfordring her men, modde på den fronten her på gamle e39'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 ett bilde jeg har jobbet litt med i dag. før. etter. hva synes dere? felgene ble litt simple.. noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Noen som kan få disse hjulene på bilen min? En STOOOR Takk til den som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Ble ikke så bra ... men tok og senka den litt og, det så så dumt ut viss ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Ble ikke så bra ... men tok og senka den litt og, det så så dumt ut viss ikke Takker:) Fikk da en liten feeling av ossen det blir.. Ble bra med senk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 De trenger alltids litt forbedring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hei, noen som kunne redigert på disse felgene på e36'n min? Noen som vet hvilken farge som er på bilen min? Er dette lagoon green`? Skal ut å kjøpe lakk snart, er ganske sikker på at det er lagoon green, men noen som vet helt sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Litt vanskelig å se på det bildet, men er'n ikke boston green a? Står isåfall fargekode på høyre støtdempertårn i motorrommet. Edit: Tror nok forresten du har rett, sjekkfargen på e-36'n øverst på sida den er bostongreen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ja, ser ut som bostongreen er litt mørkere as, men skal sjekke det ut i morgen. men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Stor utfordring her men, modde på den fronten her på gamle e39'n? Skjedde noe rart med bilde av din E39 på pcen min, så jeg valgte et annet bilde.. Mitt bidrag : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Noen som kan choppe hele felgen i mattsvart med gullbolter? Gjerne andre farge forslag også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Stor utfordring her men, modde på den fronten her på gamle e39'n? Skjedde noe rart med bilde av din E39 på pcen min, så jeg valgte et annet bilde.. Mitt bidrag : Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg vil ha nye felger, senk og list på v døra http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /91500.jpg Noen som vil leke litt ? På Forhand takk! - Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Noen som kan sette på gul lykte film på alle lys foran for meg? Gjerne mere seng og BBS LM også!! Tusen Takk på forhånd Bumper denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bettanjr Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Noen som kunne tenkt seg å montert på disse Felgen på denne bilen EN STOR TAKK til den som tar seg tid. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=22139014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå