2mMy Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 har bare bimmers.no bakpå vinduet jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Har sett en Polo i Oslo, rød sådan med "2 Slow to race" eller noe i den dur. Skrevet md hvit tape i tillegg hehe. Kledde bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Går en blå Volvo 240 her hvor det står "2 fat 2 fly" i bakruta, å en anna blå 240 hvor det står "2 late 2 try" ... Så har du jo selvfølgelig den klassiske "Ikke le, dattra di er med" som var på en russebil for en stund tilbake. En annen russebil som het "Pål sine høner" var også her for et år eller to tilbake. Det var en bil men 3-4 jenter å en fyr som heter Pål. Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Har sett en rød polo (mener jeg det var) med denne teksten i bakruta: "2 slow 2 play" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Har sett en rød polo (mener jeg det var) med denne teksten i bakruta: "2 slow 2 play" Jepps, ser den hver gang jeg er borte på Skøyen/Majorstua! Kul den! Var en gang jeg og en kamerat var ute å kjørte så kom vi opp i rævva på en gammel Daihatsu eller noe i den duren. Var en dame litt oppi åra som kjørte og hun hadde en håndskreven lapp i bakruta; "Beklager kjøringen, alle prikkene brukt opp"! Synes det var ganske bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Haha! Den var bra! Stemmer at den poloen står mellom frognerparken og skøyen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvis du er en som kjører sent kan du jo ha: Ta det med ro, jeg slipper forbi hver hele time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg skal ha forbikjøring hevnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Så et bilde av en Grønn amazon. I bakruta står det: "Don´t follow. Im lost too!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 "Han hadde ett lite og puslete lem, men kompenserte det lett med sin tre-tjuefem." Den var faen meg fet! Kunne nesten hatt den i bakruta på en 325 eller 525! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Tenkte jeg skulle ha " Bærum streetracing avd Trondheim i ruta" en gang når jeg kjøpte Bmw på kødd, men slo det fort fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 er en fyr her hvor jeg bor i en nyere corsa eller liknende som har følgende tekst på hver sin side av frontruta: ME --------MY BITCH FYSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå