Gå til innhold

Velg dere en SUV

Håvard ///M3
 Share

Anbefalte innlegg

Cayenne Turbo synst eg er litt simpel til den prisen dei forlanger,

for den.

Interiøret knirker, dashbordet er simpelt sammen skrudd (sammenligna med gammel japse fra slutten av 80 åra), håndbrekk`et er talentløs åpning på,

Svakt og simpelt.

Dette snakker eg av erfaring, dessverre.

Å kalle en Porsche Cayenne Turbo for en simpel bil som knirker i interiøret som en gammel japse fra slutten av 80 åra? :oo: Nå er du litt ut på bærtur :roll: Men enig at den er vel dyr :wink:

Har du sett ein Cayenne Turbo inni?? Kjørt ein?? Skrudd på ein??

Nei tenkte meg det.

Og joda, eg har både skrudd på ein, og kjørt ein og måten interiøret er skrud sammen på, men skruer og klips minner meg om ein gammel japse fra 80åra.

Håndbrekk systemet, er simpelt, og ryker lett, pedalen var brun av overflate rust, interiør knirka mye, og generelt sett mye slitt.

Dette er for dårlig med tanke på kor ny bilen var, som var gått 70k,

og med tanke på at det er ein "Porsche"

Dette var nok eit bevis for meg, at mangen ganger betaler man for mye,

i forhold til ka man virkeleg får :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry Fredrik. Siden jeg alltid har prøvd å være et rettferdig menneske, så gir jeg alle en sjangse (folk, bilmerker osv.) Har derfor lett for å forsvarer alle som blir rakket ned på, og i dette tilfellet Audi. Jeg vet at dette er et BMW forum, men alikevell. Som med en jente, så sier man at man ikke er interisert, eller ikke tiltrukket. Du sier ikke at hun er stygg, tykk osv.

Vel, i dette tilfelle (Q7) så tror jeg vi kan kalle en spade for en spade, i dette tilfellet, er jenta/Q7 er svær feit bil, som kunne trengt å trimme litt...

Interesant betraktning soft-ice, noe som gjør lysten på E53 ikke noe mindre...

Får se om et år eller noe, hvordan prisen er på en facelift E53 da.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i dette tilfelle (Q7) så tror jeg vi kan kalle en spade for en spade, i dette tilfellet, er jenta/Q7 er svær feit bil, som kunne trengt å trimme litt...

Hehe, ja.

Du mener er at den er svær? Vel, det er den jo, ingen tvil om det. Alikevell så vil jeg påstå at den har et design som får den til å se mindre ut enn den er. Etter min mening har den et veldig dynamisk design. Speilene kunne dog vært mindre. Og så er løsningen med bakluken ikke helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern har nettop kjøpt en 07' Hyundai Santa Fe. Den har vel rulla 300 mil nu (jeg har stått for 180 av dem :P) Bilen er faktisk veldig god å kjøre, samtidig som den ser pen ut! Liker spesiellt parklysene på den ;) Hvordan at den ikke er i lista? Er det jeg som er blind? :P

07.santafe.340.jpg

Her er bilen i kamuflert versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var helt nytt for meg, men er dere klar over at Mercedes-Benz har en relativt enkel og jallaløsning på tåkelyktene til den nye ML...? Vel, nå vet du det.. Enkelt forklart.. Når man svinger til høyre på den nye Mercedes-Benz ML slukker venstre tåkelys.. Svinger man til venstre slukker høyre tåkelys.. Ergo er tåkelyset på i den retningen du svinger.. Hvordan man kan komme på en slik ideè skjønner jeg virkelig ikke.. Stygt og jalla.. :lol:

973874F088FB11DB97EB9AB1D412814F.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...