vetu03 Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 *Nytt Senkesett *M3 luft inntak i forskjermer *AngelEyes *K&N Filter *Soting *Gjort ferdig annlegget med ekstra batteri, 2 kondensatorer, bytte ut org høytalere + mer.. *Chip *Lakke Bremsekaliperne Lurer også litt på spoiler bak, Torbo??? Vi får se ossen det går....
Frode H. Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 E34: Montere Bilstein B12 som ligger i garasjen Nye skiver/klosser foran (byttet nettopp bak) Overhale mellomaksel Få hjem ett sett 17" til sommerhjul og 4 nye dekk fra dekkonline Montere hvite blinklys på alle hjørner Full shining av lakk, interiør og motorrom til våren Vanlige servicer E36: Fikse litt rust som begynner å snike seg på Kanskje bytte diff Vanlige servicer
StigJ Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Mitt løfte er å vaske den oftere. Og fjerne den rusta som har kommet. Så skal den få seg to nye dekk. EDIT: Og selvsagt få ferdig anlegget som ble påbegynt for sikkert 3 år siden
Kjell Rune Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 lakk bredding montert ferdig stayling felger ny eksos m3 panser og sikkert no annet gøy..
2mMy Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 jeg skal: betale ferdig bilen få på m5 bakfanger m5 speil eisenmann eksos acs taksenker kanskje sånn i første omgang
FTE Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Alu gulvmatter, bygge aluplate der baksetet var, coilovers...
Bmwfanatic Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 jeg lover å skifte bærebroer og foringer.. Amen
kitta Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 01 lykter, M5 "vipp" på kofferten,senk og m5 fanger lakkere kalipperne og nye skiver og klosser rundt baut
ReiRud Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 *få godkjent bilen med turbo *kjøpe bilstein coilovers *få godkjent med 19" *kjøpe m3 sideskjørt *"lage" meg bakspoiler høres greit ut det`?
Bjørn 320 Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Montere Bilstein Sprint og H&R 40/15 mm senk, ligg og ventar. Muligens to nye sommardekk. Polering. Og rett før nyttår skifta eg girkule og pollenfilter, så det får vel gå for nyttårspresang Ellers blir det vel småting som dukkar opp...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Nye 18" felger M3 sideskjørt Svak toning alle glass Xenon Facelift grill Angeleyes EBC klosser Lakke kalippere Skinninteriør og M3 ratt hvis jeg finner
Innovation Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 * Toning av rutene * Teflonbehandling * Til Autozentrum å få fjernet et par rustblemmer (bakluke+panser)
Geir Anders Skrevet Januar 1, 2007 Skrevet Januar 1, 2007 Selge bilen og kjøpe meg E39 med M62B44 maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå