Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skal pusses ned og lakkeres, stereo skal bygges, så skal bilen settes sammen igjen og kjøres på EU-kontroll. Så skal skiltene skrues på...og resten av sommeren skal jeg bare nyyyte ;)

• Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke så veldig store nyttårforsetter!

BMWen skal byttes inn i E60 eller nyere Audi A6. Må bare vente til den kommer fra Bavaria hvor de raparerer radiatoren for annen gang. Må også sifte hjulager og få polert den skikkelig først, samt kjøpe to nye fordekk.

Audien skal muligens selges den også hvis jeg finner en som tar vare på den, kan ikke selge en 100 prosent strøken 93 mod 100 med Skinn sportstoler, full klima og orginalt BOSE Hifi anlegg(fabrikk montert og spiller faktisk bedre en hifi anlegget i BMWen), til hvem som helst!

Det blir egentelig litt for mye med to biler hvis jeg skal kjøpe såpass dyr bil som E60 eller A6.

Skrevet

Jeg må gjøre mye!

Bl.a Inspection 2, justere og få senkesett godkjent i vognkort, nye dekk, Få lakkert deler jeg har liggende og montere de, fjerne ei lita rustboble på en skjerm og gi interiøret en skikkelig omgang med pleie.. :)

Skrevet

Få dekk på 19" felgene.

Lakke og montere ACS vinge.

Montere ACS pedaler, fotviler og brekkhåndtak.

Valse hjulbuer bak.

Bytte termostat.

Montere bensinfilterdeksel og fikse varmeskjold til eksos (har vært en hard vinter med lav bil :? )

Sveise sammen og montere supersprint eksos.

Skrevet

Sette i nye parklys og tåkelyspærer, muligens chippe den og sist men ikke minst holde den ren og pen gjennom året og videre inn i fremtiden :)

Skrevet
bytte alle slitedeler, di-tech behandling, skilter, nye sidelister, tone ruter såvidt, kaaanskje gt vinge :)

Ble det ikke karbon bagasje på deg?

Skrevet

Senke bak, sette inn igjen motor, ny rustfri eksos... og kjøre på så mange biltreff som mulig, bl.a en tur til Tyskland/Sveits.

Edit: ja og så kjøpe ny bimmer, har litt lyst på 2003-2005 E46 Coupe eller en 4dørs E90 med full m3 optic..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...