Mirakulix Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Fikk mail ifra Pole Position om 3 typer felger som de ville gi meg tilbud på. Trenger litt hjelp ifra dere, hva som vil kle min E36 best. Koyo magic Koyo Riviera Koyo SA 29 INOX
Steffan C Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Helt klart Koyo Magic Jepp, og de to andre blir ikke pent på noen BMW mener nå jeg .
a-olsen Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Vi har jo noen her på forumet som er drevne på photoshop, Arild G feks. Du kan jo kanskje slenge ut ett bilde av bilen din Mirakulix, så kan du jo få noen til å hjelpe deg..
Fredrik Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Magic felgene såklart. Enig i det, men trolig hadde jeg nok heller valgt tidsriktige felger til en E36...
John H Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Skal du ha magic bør de vertfall være i 18"! Syns eg da Eller kan du jo like godt ha Riviera, fine de
Saltkjelen Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Hehe, jeg har hatt Koya Magic i 8,5X18 og jeg vil utfra det si at det var OK på bilen min. Hadde jeg nå skulle ha handlet felger igjen hadde jeg nok ikke handlet magic felgene, selv om de ser finere ut uten dekk. Nå hadde jo jeg de på min nåværende bil og det kan jo hende det ser bedre ut på en E36 enn en E60.. Hvis du er ute etter kantfelg har du sett på feil felg..
Superbeetle Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Magic! Uten tvil! De der riviera felgene ser jeg noen som kjører med, ikke pent
Mirakulix Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Har surfet litt og slikt. Må jo si at Keskin Kt1 felger er noe jeg virkelig liker. Synes felgene ser sinnsyke ut på bilen til Widejuggao. Men, hvilket innpress går på en E36 da? Har jo lyst å senke bilen min kanskje litt til.. 50/30 på nå.
Recommended Posts