Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 368
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hadde bilen min på autobahn i fjor sommer, og var oppe i 396 km/t før det sa pang. Traff en humle og knuste hele frontruta... :lol:

Kan ikke du finne deg noe fornuftig å gjøre istede for å poste dritt på forumet?

Edit: Jeg har ikke testa toppfarten på min enda.. :)

Skrevet
91 Mod 525i e34 205/65r14 = 225 kmt.

Med stort hull i bakpotta og dødgang på flere centimeter i en tunnel. Oppmålt til 228 kmt.

Er det om å gjøre være den mest uforsvarlige i denne tråden?

Når man går opp i sånne hastigheter, bør man være trygg på at bilen er i god stand!

Skrevet

Er det om å gjøre være den mest uforsvarlige i denne tråden?

Når man går opp i sånne hastigheter, bør man være trygg på at bilen er i god stand!

Tråder som denne vil alltid være mer eller mindre skrytetråder (les: skrive tullball)... det er lett å blåse seg opp på nettet... :roll:

Skrevet

Hadde 245km/h med Z4en når jeg henta den i vinter. hadde mer å gi, men turde ikke presse mer da jeg kjørte på vinterhjul, riktignok høyhastighetsdekk, men var noe ustabilt. skal nedover om 2 uker så da får jeg teste med sommerhjula.

Ellers har jeg hatt alle mine bmwer på autobahn og toppfarten har stemt rimelig bra med det som er oppgitt i boka.

ellers mener jeg at toppfart ikke er noe man driver å tester på norske veier.

Mulig vi har veier som er bra nok og at man kan kjøre fort uten å utsette seg selv for så veldig stor fare, men i et land som norge hvor fartsgrensene og kjørekulturen er som de er, mener jeg det er helt idiotisk.

Det er nesten ingen nordmann som regner med at bilen han ser i speilet(hvis han i det hele tatt bruker speilet) kommer i 200 på en norsk vei. Dermed hiver han seg ut i venstre fila og sløver av gårde i 80 mens du står på bremsen og så vidt klarer å unngå nok en dødsulykke. DVS hvis du er heldig.

Skrevet

Min 91 e34 535 med svinghjul og kasse fra m5 og effektanlegg. lå vi i 250 over lengere stund, var med 4 andre sovene personer. gikk fint det. men skulle prøvd å gitt alt.

men i ettertid var jeg ikke mye stolt. når jeg ser på ulykker på tv og slikt.

men men. alle har sine feil.

hehe..

drømmen er over 300 på bane i en bil som er rigga.

Skrevet
Hadde bilen min på autobahn i fjor sommer, og var oppe i 396 km/t før det sa pang. Traff en humle og knuste hele frontruta... :lol:

Kan ikke du finne deg noe fornuftig å gjøre istede for å poste dritt på forumet?

Skrevet

Du tamols har jo kun kommet med tøv og vas her inne, er du ikke smart nok til å komme med noe seriøst? Eller er du egentlig ikke gammel nok til og være inne på bimmers?

Skrevet
ny rekord med 328n 255 da har jeg flytta turtallsperra til 7 tusen.

hvor hadde du det?

Det finnes en slette man kan begynne nesten på øyslebø å satse på :lol:

Skrevet
ny rekord med 328n 255 da har jeg flytta turtallsperra til 7 tusen.

hvor hadde du det?

Det finnes en slette man kan begynne nesten på øyslebø å satse på :lol:

Du e gal man kim:P

oppforbi øyslebø du mene? m.fabrikkan?

Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...