Gå til innhold

Toro`s E39 523ia

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjedde med AE ringene?

Hadde bilen på EU kontroll i dag, så jeg valgte å ta koble de ut for å slippe å få noen mangel på dem.

Kontrollen gikk forholdsvis greit, bortsett fra ett par 2`ere:

Slakk i kuler bak, venstre-høyre link..? Det var visst noen små armer som gikk fra stab stag bak.

Og selvfølgelig en 2`er på manglende dokumentasjon på senkesett :evil:

Så da er det bare å ringe rundt til de forskjellige biltilsyn her å høre hvem som har tid... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaahhh..!! Typisk. Ringte BT nå, de hadde ledig time idag kl 12.00, men så mangler jeg jo 4 hjulskontroll..! Så da blir det ikke før 23/7.

Men uansett bedre enn sist jeg ringte, da var det over 3 måneders ventetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3månders ventetid? det var da som bare da.. Må skru av senkesettet og nå da? det er et stress uten like, av og på med gammelt, av med gammelt og på med nytt igjen, dags arbeide det nesten :( kjøp tuv godkjent koni neste gang. Hva står på den nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3månders ventetid? det var da som bare da.. Må skru av senkesettet og nå da? det er et stress uten like, av og på med gammelt, av med gammelt og på med nytt igjen, dags arbeide det nesten :( kjøp tuv godkjent koni neste gang. Hva står på den nå da?

Nei, nei.. har TÜV papirer på settet, så det er bare å vise den etter at jeg har fått tatt 4 hjulskontroll. Har 60mm Apex fjærer og gule Koni dempere på nå. Fikk time 23. juli så det er jo overkommelig ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott e39 du har.

Det var jo ikke så altfor lang vente tid hos BT nå i ferietiden. Tror jeg ventet i ca 5 uker nå i juni.

Takk for det :)

Neida, 2 uker er ikke så ille. Kunne som sagt fått time samme dagen som jeg ringte også, men maglet noen målepapirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nettopp levert 2 nye dekk på døren, får vel lagt dem på i morgen :)

Håper de er en del bedre en Kumho dekkene jeg kjørte på, de sporet noe ekstremt.

Nankang NS2 265/35-18"

DSC00707.jpg

Ny/vs gammel

DSC00708.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har dekkspesialisten prakket på deg Nangkang også nå da.

Jeg kjører med dritten på min sesong nr 2, de er ikke noe å skrive hjem om, støyer som faen, dårlige i regn.

:cry:

Bestilte de hos dekkonline.com til en rimelig grei pris.

Har sett de kom bra ut i test, og hørt andre har skryti mye av dem, så fant ut at det var verdt å gi de et forsøk. Uansett så tror jeg det skal godt gjøres at de er noe stort verre enn Kumho dekkene.

Hva slags dim kjører du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har dekkspesialisten prakket på deg Nangkang også nå da.

Jeg kjører med dritten på min sesong nr 2, de er ikke noe å skrive hjem om, støyer som faen, dårlige i regn.

:cry:

Bestilte de hos dekkonline.com til en rimelig grei pris.

Har sett de kom bra ut i test, og hørt andre har skryti mye av dem, så fant ut at det var verdt å gi de et forsøk. Uansett så tror jeg det skal godt gjøres at de er noe stort verre enn Kumho dekkene.

Hva slags dim kjører du med?

Jeg kjører med 235*35*19 foran og bak.

:P

Kumho har jeg ikke prøvd, så de vet jeg lite om, vet bare at neste gang skal jeg ha litt kvalitet på dekkene, liker ikke støy, men klart det er ikke lett å unngå med stor dim.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...