Gå til innhold

Offisielle bilder av E61 M5


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, dama kasta et blikk bort på skjermen da jeg satt å studerte bildene og sa: Oi! den var jo fin, er det sånn stasjonsvogn vi skal ha senere når vi får barn?

Hadde ikke vært meg i mot, men tviler på at hun er like possitiv når hun får høre prisen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en fantastisk vogn! Bare synd at avgiftsnivået i Norge så og si ødelegger markedet for slike biler. Rundt 2 mill. for en bil er mye penger. Noen som aner hva staten håver inn ekstra på denne bilen etter avgiftsøkningen? :?:

M5 sedan økte med 205 600,- Fra 1545900 til 1751500. Touringen veier 90 kg mer og har litt mer utslipp, så den hadde kanskje kosta 235 000 mindre om den hadde eksistert i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare en fantastisk vogn! Bare synd at avgiftsnivået i Norge så og si ødelegger markedet for slike biler. Rundt 2 mill. for en bil er mye penger. Noen som aner hva staten håver inn ekstra på denne bilen etter avgiftsøkningen? :?:

M5 sedan økte med 205 600,- Fra 1545900 til 1751500. Touringen veier 90 kg mer og har litt mer utslipp, så den hadde kanskje kosta 235 000 om den hadde eksistert i fjor.

Ja, det er som jeg alltid har sagt, Norge er et land for spesielt interesserte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bil!!! Frister noe helt sinnsykt å flytte til Sverige og jobbe i Norge... Da øker jo sjansene litt hvertfall:P

Det er meget fristende ja. Det er ikke så veldig lenge siden jeg tittet på svenske nybilpriser og da kostet f.eks en E60 535d i underkant av 500 000kr. Her hjemme kostet en E60 520i ny ca 450 000kr. En M5 får man for f.eks 800 000kr hvor det så har blitt en prisdifferanse på 1 000 000kr etter nye avgifter.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske :D

Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...