Orjan Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Større bilder her: http://www.netcarshow.com/bmw/2008-m5_touring/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Rå bil! Og uten takrails så den lekker ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Får vann i munn av denne jeg altså . Helt konge at BMW leverer M5 som Touring igjen. Bare så utrolig kjipt at jeg ikke har råd til denne før jeg er nærmere 50 år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Haha, dama kasta et blikk bort på skjermen da jeg satt å studerte bildene og sa: Oi! den var jo fin, er det sånn stasjonsvogn vi skal ha senere når vi får barn? Hadde ikke vært meg i mot, men tviler på at hun er like possitiv når hun får høre prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Her en noen flere bilder og repotasje fra dn. http://www.dn.no/dnBil/article989307.ece?WT.mc_id=dn_rss Digger stor familiebiler som er raske. Hadde ledd meg skakk i hjel hvis jeg hadde sett en ferrari bli frakjørt av en stasjonsvogn i et lyskrysset. Ganske spesiell den girspaken, men tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 NAM! Meget pen og utrolig digg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 NICE fy faen den va syykt rååå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Dette er bare en fantastisk vogn! Bare synd at avgiftsnivået i Norge så og si ødelegger markedet for slike biler. Rundt 2 mill. for en bil er mye penger. Noen som aner hva staten håver inn ekstra på denne bilen etter avgiftsøkningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Dette er bare en fantastisk vogn! Bare synd at avgiftsnivået i Norge så og si ødelegger markedet for slike biler. Rundt 2 mill. for en bil er mye penger. Noen som aner hva staten håver inn ekstra på denne bilen etter avgiftsøkningen? M5 sedan økte med 205 600,- Fra 1545900 til 1751500. Touringen veier 90 kg mer og har litt mer utslipp, så den hadde kanskje kosta 235 000 mindre om den hadde eksistert i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Dette er bare en fantastisk vogn! Bare synd at avgiftsnivået i Norge så og si ødelegger markedet for slike biler. Rundt 2 mill. for en bil er mye penger. Noen som aner hva staten håver inn ekstra på denne bilen etter avgiftsøkningen? M5 sedan økte med 205 600,- Fra 1545900 til 1751500. Touringen veier 90 kg mer og har litt mer utslipp, så den hadde kanskje kosta 235 000 om den hadde eksistert i fjor. Ja, det er som jeg alltid har sagt, Norge er et land for spesielt interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 For en bil!!! Frister noe helt sinnsykt å flytte til Sverige og jobbe i Norge... Da øker jo sjansene litt hvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 For en bil!!! Frister noe helt sinnsykt å flytte til Sverige og jobbe i Norge... Da øker jo sjansene litt hvertfall:P Det er meget fristende ja. Det er ikke så veldig lenge siden jeg tittet på svenske nybilpriser og da kostet f.eks en E60 535d i underkant av 500 000kr. Her hjemme kostet en E60 520i ny ca 450 000kr. En M5 får man for f.eks 800 000kr hvor det så har blitt en prisdifferanse på 1 000 000kr etter nye avgifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Absolutt en bil jeg kunne ha hatt som familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 denne bmw'en er jo bare drit rå da! å det er ikke mange bilene som er både RÅ og praktiske Nei det er sant, men det som virkelig hadde vært rått og praktisk hadde vært en X5 utgave med f.eks denne motoren. MX5...hehe, må ikke forveksles med mazda da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå