Gå til innhold

BMW Quiz - vinneren hoster opp et nytt spørsmål.


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

tenkte på det samme om 19:59 jeg og :lol:

Men anngående konkurransen så melder jeg pass.

Ser at det er samme speil og at den vannrenna peker fremmover samt ei "bue" under speilet.

Dette tilsammen fortalte meg at det var en E23 før facelift. men det var det altså ikke. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vet jeg er ivrig, men jeg prøver igjen ettersom jeg så resten av det bildet du la ut der.

Jeg ser av breddesettet bak og noe med bakvinduet at det ligner på en coupe, så da er det også en mulighet at det er E24 6-serie fra 80-tallet.

Men breddesettet forvirrer meg..

Når det gjelder speilet så vet jeg ikke av andre enn de to bilene jeg har gjetta på som har det speilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det samme om 19:59 jeg og :lol:

Men anngående konkurransen så melder jeg pass.

Ser at det er samme speil og at den vannrenna peker fremmover samt ei "bue" under speilet.

Dette tilsammen fortalte meg at det var en E23 før facelift. men det var det altså ikke. :(

Resonnementet er absolut fornuftig, men det er ikke en E23... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg skimter en drivakselmanskjett på venstre framhjul, er det en 4 hjulsdrevet Rallyutgave à la Gruppe B som kjørte på 80 tallet men som aldri ble satt i produksjon? Har vertfall aldri sett den breddingen på 6 serie før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette der var vel ein av dei bilene dei brukte til å teste motoren til E31, og ettersom at 8-serien skulle erstatte 6-serien, så kanskje dette var ein prototype?

Endelig kom svaret... :D ... Den komplette E31 utgaven er forøvrig Alpina E31 B12 Coupe 5,7... 416 HK ved 5400 rpm, 570 Nm ved 4000 rpm, 0-100 Km/t på 5,8 sekunder og en topphastighet på 300 Km/t... :P

Alpina_E31.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye reglene for quiz´en er altså følgende: Konkurransen er som før, men hvis man vinner en omgang må man legge ut et nytt spørsmål innen 1 time... hvis ikke er det førstemann til mølla med å legge ut et nytt spørsmål. Ergo bør man være sikker på at man har tid til å være med på konkurransen før man evt. svarer på et spørsmål. Hvis evt. nye spørsmål (altså etter at fristen på en time er ute) skulle komme ramlende ovenpå hverandre gjelder det første spørsmålet. Man kan heller ikke i ettertid påberope seg retten til å komme med et spørsmål hvis fristen er ute. Vi teller ikke poeng eller ant. seire i relasjon til omganger/spørsmål... poenget er å komme med et korrekt svar og så få æren av å legge ut et nytt spørsmål... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...