Gå til innhold

Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?

TheMan
 Share

Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?  

134 stemmer

1. 1. Hvor og når kjører du fort/tester din bmw?

• Midt på natten på øde landevei
      77
    • Hvor som helst, spiller ingen rolle
      23
    • På vei til jobb
      7
    • Tester gjerne bilen i 50 sonen
      3
    • Kjører ikke fortere enn fartsgrensen
      26

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjører stort sett etter fartsgensene (+- 20km/t, alt etter vær, tidspunkt og føre). Skal man først rase av seg litt så har vi det perfekte sted å gjøre det her i distriktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull, nye E18 på natten er like bra som Autobahn. Hvis man ser bortifra at her det 110 fartsgrense.

Tullball... man kan da ikke se bort fra at det er en fartsgrense på 110 Km/t... ser du også bort fra et det f.eks er en fartsgrense på 60 Km/t hvis veien er ny og fin ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører egentelig ikke over fartsgrensen særlig mye, men vis man er på landeveien langt unna bebyggelse, så ligger man gjerne 10-20km over limiten..

Ligger sikkert enda høyere da jeg er i finland og svergie, mye bredere veier og mer fartsgrense.. Her kan man ligge å cruise i 120-130 i forhold til norge, dumper bortover 60-80!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøre fort i 50-sonen er langt ifra noe sjakktrekk.. Fort gjort at du mister lappen i 8-mnd og får 11000,- i bot.. :wink:

Men nå er det bare 19 dager igjen til jeg får lappen tilbake og gleder meg til å kunne sette seg bak rattet igjen....

Moralen er HOLD FARTSGRENSENE, den lille gleden du får av å kjøre fort, er ingenting i forhold til hvor VANVITTIG surt det er å være uten lappen.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...