Gå til innhold

bmw.no er oppdatert - nå også med "konfigurator"

Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ærlig talt problemer med å se hvordan denne konfiguratoren helt konkret kan hjelpe meg med å bestemme meg for at det er en E91 320i jeg skal kjøpe. Jeg foretrekker heller å bruke litt ekstra tid hos en forhandler som har flere forskjellige utstillingsbiler. Det er f.eks viktig å se E90/91 "live" både med og uten navigator... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Dette er noe jeg virkelig har savna! Svenskenes konfiguratotr blekner i forhold!

Gøy og samtidig litt tragisk å se hvor mye du kan få en bil til å koste. 867 460 for en 1-seire! LOL! Helt syke priser med rett motor og utstyr (ikke at det er BMW sin feil da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Dette er noe jeg virkelig har savna! Svenskenes konfiguratotr blekner i forhold!

Gøy og samtidig litt tragisk å se hvor mye du kan få en bil til å koste. 867 460 for en 1-seire! LOL! Helt syke priser med rett motor og utstyr (ikke at det er BMW sin feil da...)

hehe, klarte å få en VW Bora til å koste noe sånt også på VW sine sider, noen år tilbake. Altså, Du kjøper ikke en VW til over 800k!

Ikke en 1-serie heller da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får den opp i 873 520 NOK eg :shock: I beat you! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1z2lncxy]

hehe, klarte å få en VW Bora til å koste noe sånt også på VW sine sider, noen år tilbake. Altså, Du kjøper ikke en VW til over 800k!

Ikke en 1-serie heller da....

Kan få en Passat til å koste 950 000, riktignok med 250hk og 4wd. Danskene får lov til å betale 1,15 mill hvorav nesten 500K er i ekstrautstyr(regna litt grovt på det). Den gamle utgaven med W8 tror jeg kosta godt over millionen. Nye R36 med 300hk havner kanskje på 1,1-1,2? Har alltid vært og vil alltid være syke bilpriser i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...