Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ærlig talt problemer med å se hvordan denne konfiguratoren helt konkret kan hjelpe meg med å bestemme meg for at det er en E91 320i jeg skal kjøpe. Jeg foretrekker heller å bruke litt ekstra tid hos en forhandler som har flere forskjellige utstillingsbiler. Det er f.eks viktig å se E90/91 "live" både med og uten navigator... :wink:

Skrevet

Endelig! Dette er noe jeg virkelig har savna! Svenskenes konfiguratotr blekner i forhold!

Gøy og samtidig litt tragisk å se hvor mye du kan få en bil til å koste. 867 460 for en 1-seire! LOL! Helt syke priser med rett motor og utstyr (ikke at det er BMW sin feil da...)

Skrevet

Dette hadde jammen vært rått:

Z4 M Coupe i hvit med Imolarot/antrazit individual bicolor insteriør.

Jaja. Da blir det bare å begynne å spare opp til 1 172 450 riksdaler.

Skrevet
Endelig! Dette er noe jeg virkelig har savna! Svenskenes konfiguratotr blekner i forhold!

Gøy og samtidig litt tragisk å se hvor mye du kan få en bil til å koste. 867 460 for en 1-seire! LOL! Helt syke priser med rett motor og utstyr (ikke at det er BMW sin feil da...)

hehe, klarte å få en VW Bora til å koste noe sånt også på VW sine sider, noen år tilbake. Altså, Du kjøper ikke en VW til over 800k!

Ikke en 1-serie heller da....

Skrevet

syns den på www.bmw.de har fønka helt topp! eneste er at prisen ikkje stemmer overhodet i forhold til dei norske bilane :shock: men bildene både utvendig og innvendig er helt topp..

på tide det norske kom ivertfall! thumbs up! :D

Skrevet

får den opp i 873 520 NOK eg :shock: I beat you! :lol:

Skrevet
":1z2lncxy]

hehe, klarte å få en VW Bora til å koste noe sånt også på VW sine sider, noen år tilbake. Altså, Du kjøper ikke en VW til over 800k!

Ikke en 1-serie heller da....

Kan få en Passat til å koste 950 000, riktignok med 250hk og 4wd. Danskene får lov til å betale 1,15 mill hvorav nesten 500K er i ekstrautstyr(regna litt grovt på det). Den gamle utgaven med W8 tror jeg kosta godt over millionen. Nye R36 med 300hk havner kanskje på 1,1-1,2? Har alltid vært og vil alltid være syke bilpriser i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...