Villi Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Har just bestillt BBS CH 19" Så blir å få hevet de på fort som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Sommerdekka kom på i går, og slik ser det ut: 235/45 17 foran og 245/40 17 bak. Fant ut at dekka var litt slitte, men de holder nok noen måneder til! Digg å av piggdekkene, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 heiv på sommerfelger sist helg, klarte ikke å vente lengre kommer bilde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Har ikke lagt om enda, men det blir iløpet av en uke:) Slenger på et bilde fra i fjor med sommer hjula:) gleder meg til å få de på nå ja.. Rondell 8.5 og 10*18. litt dårlig bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 masse flotte biler her;) hadde planer om skifting i helga siden jeg trodde vinteren var over men den gang ei. Det laver ned:'( fra i fjor: m5-look. 225/45 R17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Skiftet for et par dager siden, måtte kjøpe nye 17"ere siden de gamle var skjeve Men men tøffe var de jo skulle bare hatt litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Fra sommer i fjor, kommer på igjen neste uke.. 18x8.5 - 18x9.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Klarte ikke holde meg jeg heller. Så i kveld måtte jeg bare få på loffene. På tross av at jeg skal ta hjulstillingskontroll og få på nye framdekk. Så det gikk fra slik: Til slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jeg har alltid synets den grønnfargen er den kjedligste fargen bmw har, men med de felgene der blir den jo helt rå! Passer utrolig bra med gunmetal felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Hvilken fargekode har du på bilen Mr.Stream? Likner mye på min, og som nevnt over her passet gunmetal fargen veldig bra, noe å vurdere ved kjøp av felger... hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 225/40-18 forran og 255/35-18 bak Noen som kan si meg hva disse felgene mine egentlig heter? Står BMW inne i felgen, så regner med at de er orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 ":3u4q6bmo]Jeg har alltid synets den grønnfargen er den kjedligste fargen bmw har, men med de felgene der blir den jo helt rå!Passer utrolig bra med gunmetal felger. Takker for det. Tja, grønt er vel egentlig ikke den mest populære fargen med tanke på når en "ungdom" skal velge seg bil. Da jeg var på utkikk etter bil var det sølv eller svart jeg helst ville ha. Er egentlig bare glad til. For jeg synes det er alt for mange av dem. Grønnfargen på min er fin nok den. Er vel en grunn til at jeg er så fornøyd at jeg har hatt bilen i snart 6 år "Hvilken fargekode har du på bilen Mr.Stream? Likner mye på min, og som nevnt over her passet gunmetal fargen veldig bra, noe å vurdere ved kjøp av felger... hmmm Fargen er BMW Silvergrey. Har ikke fargekoden. Var innom en lakksjappe og så gjennom forskjellige fargeprøver. Havnet da selvfølgelig på originalfargene til BMW Her har du et bile av hvordan felgene ser ut i dagslys. De forandrer seg ganske mye alt etter lysforhold. Fra helt mørke, til mørk sølv til grå med blåskjær. De kan også få lillaskjær i fargen i skumring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 da greide jeg heller ikke å vente:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ville bare si at det snødde i bergen imorges, så jeg var raskt ute å byttet til vinterdekk igjen.. Men så gikk jeg å var litt småforbanna over hele tanken på piggdekk, så nå har jeg byttet tilbake igjen.. Hva har man da søndager til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Har ikke lagt om enda, men det blir iløpet av en uke:) Slenger på et bilde fra i fjor med sommer hjula:) gleder meg til å få de på nå ja..Rondell 8.5 og 10*18. litt dårlig bilde men.. Kjempepen E36 Sigbjørn Godt å se flere som kjører tyskerstuk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå