Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ekte tre i 745`en min jeg :)

Ganske tykke trepaneler faktisk.

(men som dere sier, så har vel kollisjonssikkerheten økt, og dermed egner ikke tre seg i nyere biler)

Men jeg tror da det må gå å få? :?

Nyeste 7 seriene på markedet har jo ekte tre å velge blandt såvidt jeg vet.

Skrevet

Jeg er noe usikkert på svaret mitt, men så vidt jeg vet blir det vel levert ordentlig treverk i individual serien. I invididual bilene er jo forsåvidt alt forbedret.

Skrevet
Er nok ekte tre, men tynt lag, for jeg klarte å knekke ene lista i gamle E39'n min fra 97, og det flisa det.

Samme erfaring :( , er ekte tre ja. Men med et plast belegg uten på

Skrevet

Det er ekte tre i e39 med et TYKT lag klarlakk utenpå - ikke plastikk.

Jeg hadde Nussbaum pyntelister men byttet de siden de så ganske jævlige ut, klarte å knekke dekslet til cd-spilleren i prosessen so I know; det er ekte tre!

Skrevet

Trelister hører jo egentlig ikke hjemme i en så sportslig bil som BMW. Ok kanskje 7-serien, men ikke 3'ern og 5'ern.

Likevel, jeg har treinteriør. Begynner å syens det er ganske finr, men ville helst hatt alu. På Granadaen derimot, er det rene regnskogen inni og der passer det utmerket!

Skrevet
Trelister hører jo egentlig ikke hjemme i en så sportslig bil som BMW. Ok kanskje 7-serien, men ikke 3'ern og 5'ern.

Likevel, jeg har treinteriør. Begynner å syens det er ganske finr, men ville helst hatt alu. På Granadaen derimot, er det rene regnskogen inni og der passer det utmerket!

Påske greia de er on lissom, bare å stå for underholdninga det!!! Hvilken dag skal det lissom være??

Vil heller kalle min 523 en luksus cruiser jeg ass.. Den har beige skinn og trelister det er bare nydelig :D akkurat sånn det skal være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...