///MoePower Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Har ekte tre i 745`en min jeg Ganske tykke trepaneler faktisk. (men som dere sier, så har vel kollisjonssikkerheten økt, og dermed egner ikke tre seg i nyere biler) Men jeg tror da det må gå å få? Nyeste 7 seriene på markedet har jo ekte tre å velge blandt såvidt jeg vet.
Even Tveter Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Er nok ekte tre, men tynt lag, for jeg klarte å knekke ene lista i gamle E39'n min fra 97, og det flisa det.
Saltkjelen Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Jeg er noe usikkert på svaret mitt, men så vidt jeg vet blir det vel levert ordentlig treverk i individual serien. I invididual bilene er jo forsåvidt alt forbedret.
Boss Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Er nok ekte tre, men tynt lag, for jeg klarte å knekke ene lista i gamle E39'n min fra 97, og det flisa det. Samme erfaring , er ekte tre ja. Men med et plast belegg uten på
Hansh Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Imponerende hvor lik plastikk man kan få fint treverk...
Maestro Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Det er ekte tre i e39 med et TYKT lag klarlakk utenpå - ikke plastikk. Jeg hadde Nussbaum pyntelister men byttet de siden de så ganske jævlige ut, klarte å knekke dekslet til cd-spilleren i prosessen so I know; det er ekte tre!
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 I Alpina´s modeller har trelistene en betydelig høyere finish enn BMW originale trelister ... og disse listen kan man faktisk kjøpe fra Alpina (såkalt edelholzausstattung... eller edeltre på norsk). http://www.alpina-automobiles.com/pdf/teile_e46.pdf Alpina E46 B3 3,3
Bæver Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Trelister hører jo egentlig ikke hjemme i en så sportslig bil som BMW. Ok kanskje 7-serien, men ikke 3'ern og 5'ern. Likevel, jeg har treinteriør. Begynner å syens det er ganske finr, men ville helst hatt alu. På Granadaen derimot, er det rene regnskogen inni og der passer det utmerket!
aloebiz.net Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Trelister hører jo egentlig ikke hjemme i en så sportslig bil som BMW. Ok kanskje 7-serien, men ikke 3'ern og 5'ern. Likevel, jeg har treinteriør. Begynner å syens det er ganske finr, men ville helst hatt alu. På Granadaen derimot, er det rene regnskogen inni og der passer det utmerket! Påske greia de er on lissom, bare å stå for underholdninga det!!! Hvilken dag skal det lissom være?? Vil heller kalle min 523 en luksus cruiser jeg ass.. Den har beige skinn og trelister det er bare nydelig akkurat sånn det skal være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå