lagunilla Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 3D visning og fotoboksvarsler er "hjemmelaget" software og er v32.2. M logoen kan du få ved å oppdatere til v32 på den linken jeg la til tidligere på tråden.
-Roger- Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Du må bruke CD og ikke DVD. Har gjort dette i flere år og aldri hørt at det låser seg. Bmw har ikke og kan ikke gjøre noe mer enn å bruke samme oppdaterings system som vi gjør. Hmm.. Jeg prøvde med cd og da var dt ikke plass? Og så står det i forklaringen at man putter inn cd/dvd og at spilleren skal lese begge deler.. Men jeg skal prøve og få tak i noen andre cd'er Takk for hjelp så langt EDIT: Brente en cd på nytt, og nå virket det. Var noe galt med den første cd'en jeg prøvde å brenne. Takk for hjelp Blir det forresten oppdatert kart til denne gamle navi'en som man kan laste ned fra det store internettet?
lagunilla Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 Du kan jo laste ned fra pirat sidene. Finnes 2014 kart. Hvis du skal ha dagens kart må du ha dvd cd er på 8.5gb -Roger- reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå