jarli Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 ":2c3qvxxn]En annen som satset skikkelig var han med den røde e36 sedanen. Hva slags motor satt i denne?Den gikk hvertall fortere enn jeg ville gjettet på forhånd! Han var faktisk en av de få som lå brei rundt hele langsvingen, og kjørte styggfort ellers også Jeg syntes det hørtes ut som en 4 sylindret turbomotor..Kjapp var han iallefall
Jan e34 Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Jeg vil også takke for en fin dag på Rudskogen. Trivelig å bli mottatt av hyggelige jenter og gutter. Det ble mye kjøring uten alfor mange biler på banen. Bilen lå bra i svingene med nye stabstag, og etter hvert fungerte også sjåføren tålelig bra.
Ca///e Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Får vel også takke for et kjepmefint treff. Hadde det veldig morro, og håper absolutt det blir flere slike treff. Fikk noen runder på banen men måtte gi meg litt tidligere enn jeg hadde tenkt pga var slutt på bremseklosser, gikk hardt ut over de. Bremseklosser ja! Det skal jeg love deg! I og med at bilen min er såpass ny så varsler den om når det er på tide med service for de forskjellige delene av bilen. Før jeg tok bilen inn på banen så sjekket jeg dette og da sa den at det var 20.000 km til neste service, og det gjaldt bremser foran. Etter endt kjøring så var det brått bare 3.800 km igjen til denne servicen! Haha! Slå den. Men regner med at det vil stige litt nå i ukedagene da det blir "litt" roligere kjøring (har gått opp til 4.100 nå). Håper bare det holder til neste helg med BMWCCN-dagene på rudskogen. Kanskje jeg må skaffe meg noen klosser for å evnt skifte der om det skulle bli for ille...
mAZE Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Gunnar måtte faktisk mase for å få flaggvakter, selv om jeg faktisk nesten maste for å få stå.... hehe.. Kan nok stå en tur neste gang også, for det var fin film-positur, men forventer og regner med M3'n er kjørbar da. Og såklart, jeg skal kjøre fletta av dere alle. Not. Knall treff var det ihvertfall, synd det var litt dårlig vær. Parasollene holdt liksom ikke mål føler jeg. (Har det på film..... )
Ca///e Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Når det gjelder deg og bilen din, så var det flere enn [space] som la merke til tempoet ditt. Syntes det gikk utrolig raskt med deg til å "bare" være en 320i, man har jo tross alt en viss følelse av at en E90 trolig veier en del. Klokka du noen runder? Nei, jeg klokket ingen runder. Tar ikke det så tungt uansett. Men det var moro å merke min egen utvikling utover dagen. Merket bl.a. at jeg giret fra 2. til 3. etter slakteren mye tidligere etter noen runder. Det samme i noen andre svinger. Moro å prøve litt forskjellig med tanke på girvalg og se hva som er best. Moro moro! Vil mer
Webbie Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 De fleste har sikkert anledning til å ta en liten stund med flaggpost når en har så mange timer å kjøre på. Ellers kan det jo være en god idè å få noen fra den yngre garde til å stå om det ikke medfører store merkostnader. Jeg slet faktisk litt med å holde en E30 318IS som satset relativt hardt bak meg. Etter litt nærmere kikk så fant jeg ut at den hadde vært på slankekur med glassfiberpanser osv Lite vekt kompanserer ofte for en god del hk
hartgecab Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Fikk desverre ikke mulighet til å være der nå heller.. Men håper at dere neste gang ikke er så kristiske til å kjøre cab der. (trøkker deg ned i det hvite pulveret i pakkeriet Gunnar!! ) Cab er faktisk godkjent for norske veier.. (har så kjempelyst jo, uten bygge om bilen) VIL PRØVE HARTGE MOTOREN PÅ BANE! Lover å ikke velte.. Pliiis?
2mMy Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 jeg sjekket gjennom litt film fra innboard ista! tror jeg hadde en runde tid på ca 1.20!
Ellingsen B. Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Fikk desverre ikke mulighet til å være der nå heller.. Men håper at dere neste gang ikke er så kristiske til å kjøre cab der. (trøkker deg ned i det hvite pulveret i pakkeriet Gunnar!! ) Cab er faktisk godkjent for norske veier.. (har så kjempelyst jo, uten bygge om bilen) VIL PRØVE HARTGE MOTOREN PÅ BANE! Lover å ikke velte.. Pliiis? Går det ikke hvis du låner en hardtop?
Nautiluz Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Nei. det er heller ikke "godkjent" på så gamle biler.
Kjennern Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Nei, jeg klokket ingen runder. Tar ikke det så tungt uansett. Men det var moro å merke min egen utvikling utover dagen. Merket bl.a. at jeg giret fra 2. til 3. etter slakteren mye tidligere etter noen runder. Det samme i noen andre svinger. Moro å prøve litt forskjellig med tanke på girvalg og se hva som er best. Moro moro! Vil mer Så deg kjøre noen runder, du kjørte bra fort til tider Jeg bare sote ned alle bak meg jeg. Merket selv at jeg turte mer å mer i svingene. Men var ikke alltid så lett med automat. Den "ville" ikke bytte like raskt som meg hehe.
Lien Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Må bare si det at å være flaggvakt var faktisk veldig artig! Du kommer tett innpå bilene (bra muligheter for å ta bilder) og alt tullpratet på sambandet var heller ikke dumt Merket selv at jeg turte mer å mer i svingene. Men var ikke alltid så lett med automat. Den "ville" ikke bytte like raskt som meg hehe. Merket litt av det samme selv, men du har kanskje tiptronic du da? Jeg brukte bare 1. og 2. og kjørte kickdown (altså ned i 1.) bare opp fra slakteren og ut på depotsida. Forskjellen på min og din er vell kanskje at jeg hadde konstant hjulvining, og en helsikes krengningsvinkel
hagenisse Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 tullpratet på sambandet var heller ikke dumt Hæ? Jeg prøvde da å holde en seriøs tone jeg!
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Fikk desverre ikke mulighet til å være der nå heller.. Men håper at dere neste gang ikke er så kristiske til å kjøre cab der. (trøkker deg ned i det hvite pulveret i pakkeriet Gunnar!! ) Cab er faktisk godkjent for norske veier.. (har så kjempelyst jo, uten bygge om bilen) VIL PRØVE HARTGE MOTOREN PÅ BANE! Lover å ikke velte.. Pliiis? ehm, det var en e36 cab som kjørte da. en mørkeblå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå