Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg får ikke lyden til å stemme med dette anlegget. Derimot syns jeg det er en relativt grei lyd på denne - synd det er dårlig lydkvalitet. Lyden på denne hørtes jo relativ hissig ut! mye bedre enn lyden av 4eren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Liker lyden på de tre-sylindrete bilene faktisk. Eksen har en Polo med tre sylindre, er bare så kul den lyden! Tenkt at synd ikke BMW kapper 6-erne sine i to og har de i 1 serien og Mini. Blir kul 1500cc det. Eller halv M3 motor, blir jo bortimot 170 hester på så lett motor...og i tillegg til en syk lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fireren til E90 høres ut som en diesel, ganske så rå ut, i negativ forstand. Nei, gi meg en I6, eller aller helst V12'ern som stod i 850CSI, da kan vi begynne å snakke om god lyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fireren til E90 høres ut som en diesel, ganske så rå ut, i negativ forstand.Nei, gi meg en I6, eller aller helst V12'ern som stod i 850CSI, da kan vi begynne å snakke om god lyd da. http://www.youtube.com/watch?v=BM2QTcDF ... ed&search= Hvordan man nesten skiter i buksene ... fet lyd da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 noen som sa lyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har du rett eksos blir lyden i en 4er rimelig rå! men den linken som er topic her! var jo en jævli disel traktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 som tidligere sagt, litt mye "fiselyd" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Ja, når du nevner det så. http://videos.streetfire.net/search/S20 ... 0f4ef9.htm Honda s2000 med F1 type lyd:D Men jeg tenkte da innen for bmw! Første gangen han kjører denne bilen eller? hørtes helt fuck ut med giringen, og ikkje minst NEDgiringen!!! og for ikke å snakke om "rundingene" han prøvde på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 helt enig hørtes og så helt hjelpeløst ut.. er jo bare pinlig å kjøre sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Say no more... ... RÅTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Honda S2000 låter jo nesten racing og langt tøffere enn søndagsturlyden til seksere. Med alt det drittpreiket du har om BMW sine seksarar, skulle me nesten tru du var misunnleg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Med alt det drittpreiket du har om BMW sine seksarar, skulle me nesten tru du var misunnleg Nå var det først og fremst Honda S2000 Hagenisse snakket om, men jeg er faktisk helt enig med ham. Jeg vil heller en relativt potent rekkefirer enn en momentsvak rekkesekser.... hvorfor tror du BMW´s minste rekkesekser i dag har et volum på 2497 cm3 og ikke 1991 cm3 ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Så hagenisse mener kun 2l sekseren han da? og ikke noe oppover. så alt opp fra 2.5l låter som ordentlig rekke sekser men ikke 2l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Så hagenisse mener kun 2l sekseren han da? og ikke noe oppover. så alt opp fra 2.5l låter som ordentlig rekke sekser men ikke 2l? Jeg vil tro Hagenisse først og fremst vurderer hvordan bilene er å kjøre (les: modellenes balanse, respons og agilitet)... en rekkesekser er tung og lang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Med alt det drittpreiket du har om BMW sine seksarar, skulle me nesten tru du var misunnleg Nå var det først og fremst Honda S2000 Hagenisse snakket om, men jeg er faktisk helt enig med ham. Jeg vil heller en relativt potent rekkefirer enn en momentsvak rekkesekser.... hvorfor tror du BMW´s minste rekkesekser i dag har et volum på 2497 cm3 og ikke 1991 cm3 ?... No tenkte eg ikkje spesielt på denne tråden, men generelt alt av trådar her inne der det blir diskutert for og imot 4 og 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå