Gå til innhold

Noen som synes at lyden i 4 sylindrede motorer er rå?

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lyden til å stemme med dette anlegget. Derimot syns jeg det er en relativt grei lyd på denne - synd det er dårlig lydkvalitet.

Lyden på denne hørtes jo relativ hissig ut! mye bedre enn lyden av 4eren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Liker lyden på de tre-sylindrete bilene faktisk. Eksen har en Polo med tre sylindre, er bare så kul den lyden!

Tenkt at synd ikke BMW kapper 6-erne sine i to og har de i 1 serien og Mini. Blir kul 1500cc det. Eller halv M3 motor, blir jo bortimot 170 hester på så lett motor...og i tillegg til en syk lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt det drittpreiket du har om BMW sine seksarar, skulle me nesten tru du var misunnleg ;)

Nå var det først og fremst Honda S2000 Hagenisse snakket om, men jeg er faktisk helt enig med ham. Jeg vil heller en relativt potent rekkefirer enn en momentsvak rekkesekser.... hvorfor tror du BMW´s minste rekkesekser i dag har et volum på 2497 cm3 og ikke 1991 cm3 ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hagenisse mener kun 2l sekseren han da? og ikke noe oppover. så alt opp fra 2.5l låter som ordentlig rekke sekser men ikke 2l?:P

Jeg vil tro Hagenisse først og fremst vurderer hvordan bilene er å kjøre (les: modellenes balanse, respons og agilitet)... en rekkesekser er tung og lang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt det drittpreiket du har om BMW sine seksarar, skulle me nesten tru du var misunnleg ;)

Nå var det først og fremst Honda S2000 Hagenisse snakket om, men jeg er faktisk helt enig med ham. Jeg vil heller en relativt potent rekkefirer enn en momentsvak rekkesekser.... hvorfor tror du BMW´s minste rekkesekser i dag har et volum på 2497 cm3 og ikke 1991 cm3 ?... :wink:

No tenkte eg ikkje spesielt på denne tråden, men generelt alt av trådar her inne der det blir diskutert for og imot 4 og 6 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...