R Andersen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Oddis: Den skal inn på service, ellers er den i meget bra stand! ///Magnus: Ja, det begynner å bli en del M-biler her inn, og det er morsomt! Måtte jo ha en bil som holdt følge med deg den 18. vettu.. Nissefar: Hadde ikke råd til en rå is, så får nøye meg med denne i første omgang.. Du får vel ta deg en tur med den den 18., så får du se om du liker motoren i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Grattis med et nytt "Grünen Hölle" redskap... gult er kult ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Spørs hvor hardt han tør satse der nede med såpass redskap da.. Jeg tror det var Ove Kvam som sa at alt over 136hk på Ringen er i grenseland farlig.. Hehe, neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 DRIT RÅ bil! Drømmebil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg tror det var Ove Kvam som sa at alt over 136hk på Ringen er i grenseland farlig.. Ringen var seriøst skummelt selv i en Honda CRV med 140hk diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Grattis! Er med i "ikke helt fan av fargen"-klubben, men alt det andre virker jo heftig nok! Tipper du koser deg nå! Blir vel en flott sesong for deg dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Andy: Takker! Jeg er vel sånn delvis med i den klubben jeg også, men nå var jeg ute etter en bra 3.2, og da var utvalget lite i Norge, så da får man heller svelge en kamel.. Grattis med ny bakpotte og senking av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Utrolig rå bil. Og Denne fargen kler virkelig M3, da vet man som regel at det er en M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulere med nydelig å grom bil ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Grattis! Si ifra hvis du får noen niceprices på understell og bremser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer!!! Syntes det er en meget pen farge på e36 jeg, men gjerne man må ha bmw en stund for å like den(eller noe sånt...) Har denne bilen gått i bergen? Har snakket med en med dakargul M3 som hadde likt klistremerke bakpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Denne bilen har ikke gått i Bergen. Den har holdt til i Østfold og Osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Fin Fin! men har den ikke takluke? er det slik på m3n og at vis du har klima så har den ikke takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer! Ser jo pen ut! gulfargen er vel... interessant og spennende, for å si det politisk korrekt Hva med noen racingdekaler? Nummer osv? Kanskje et teit forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Fin Fin! men har den ikke takluke? er det slik på m3n og at vis du har klima så har den ikke takluke Det er mange som vil ha de uten, for å få bedre plass til hjelm. Hjelm kan faktisk være problematisk i veldig mange biler med soltak. Det går som regel greit i normal "cruisestilling", men når man havner på bane og skal sitte rett opp-ned kommer man mye høyere. Med noen cm hjelm i tillegg subber man fort taket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå